VM i Tryon 2018 - Fälttävlan

Ni som har bättre koll på fälttävlan, vad tycker ni om laget? Asså vilka som ingår och att Sara får rida individuellt?
 
Ni som har bättre koll på fälttävlan, vad tycker ni om laget? Asså vilka som ingår och att Sara får rida individuellt?
Tror bara han inte vågar ha med Wega i laget pga skadehistoriken , det gäller att OS kvala nu helst.
Plus att Sara då får chansen att rida för sin egen skull, en bra dag om den står på benen så har hon chans på en bra individuell placering.
 
Någon som vet var man kan hitta starttiderna för de svenska ekipagen i morgon? Jag vill gärna titta men som småbarnsförälder kan jag nog inte sitta bänkad från 17-23 och kolla ostört. Men vid fyra tillfällen (minst) borde jag kunna planera in en stund framför TVn.
 
Någon som vet var man kan hitta starttiderna för de svenska ekipagen i morgon? Jag vill gärna titta men som småbarnsförälder kan jag nog inte sitta bänkad från 17-23 och kolla ostört. Men vid fyra tillfällen (minst) borde jag kunna planera in en stund framför TVn.
www.longinestiming.com/#!/equestrian/2018/1587/html/en/longinestiming/index.html

Borde väl finnas här framöver men de är väl inte färdiga att publiceras än?
Edit tvåa på bollen
Undrar hur det ska gå i värmen :nailbiting:
 
Nu skriver Sara på sin fb att hon har strukit sig då Wega inte har återhämtat sig riktigt i sina blodvärden.
 
Jag undrar hur det blir med det där regnet som skulle falla? Känns som det kan bli katastrof i terrängen idag 🤔 Tur att banan såg relativt enkel ut iallafall!
 
Jag undrar hur det blir med det där regnet som skulle falla? Känns som det kan bli katastrof i terrängen idag 🤔 Tur att banan såg relativt enkel ut iallafall!
Det verkar som att det värsta regnet skall falla eftermiddag/kväll/natt så förhoppningsvis har alla hunnit i mål då.
 
Hoppas! Nu ser jag inte jättemycket fälttävlan, men Wega är min all-time favorithäst i grenen jämte den tidigare favoriten Murphy Himself.

Hon är väl ganska gammal (minns inte hur gammal nu?), tyckte de sa förut att hon var äldst i startfältet? Är skeptisk till ett OS till då. Men hon är min favorit också, mest pga hoppningen.
 
Vilka fantastiska kommentatorer i jämförelse med de för dressyren!
Tycker de är trevliga att lyssna på hittills, men hur bra de faktiskt är visar sig väl senare. Jag gillar visserligen inte GB men terräng och hoppning måste ändå vara lättare att kommentera vettigt än dressyr.
 

Liknande trådar

Foder & Strö I senaste numret av den tyska hästtidningen Cavallo har man gjort ett test av foderrådgivning hos olika foderproducenter. Alla fick...
Svar
4
· Visningar
1 407
Senast: majola
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Vildkattungar
  • Senast tagna bilden XV
  • Diarré

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp