VM i Tryon - Dressyr

Kan du inte se svtplay på tvn?
Många skapligt moderna tvapparater kan ju visa play antingen om det är en smarttv som stöder appen i själva tvn, om man streamar från mobilapp via ex chromecast eller om du har svtplay i tv-box.
Jo vänta kanske, det måste jag nog undersöka här under dagen :up:
Så långt tänkte jag inte :o eftersom från början skulle det ju gå på TV ;)
Sen är jag synnerligen oteknisk men jag har ju hela dagen på mig, ledig eftersom jag jobbat helg så jag kanske lyckas :p
 
Jo vänta kanske, det måste jag nog undersöka här under dagen :up:
Så långt tänkte jag inte :o eftersom från början skulle det ju gå på TV ;)
Sen är jag synnerligen oteknisk men jag har ju hela dagen på mig, ledig eftersom jag jobbat helg så jag kanske lyckas :p
Haha!
Sålänge du har en smart-tv och en internetanslutning så finns det säkert en lösning :up:

Jag har sett alla VM-sändningar på datorn via min Telia-box. Men hade också kunnat streama från min Iphone eller använda svtplay-appen som finns inbyggd i vår smart-tv.
 
Haha!
Sålänge du har en smart-tv och en internetanslutning så finns det säkert en lösning :up:

Jag har sett alla VM-sändningar på datorn via min Telia-box. Men hade också kunnat streama från min Iphone eller använda svtplay-appen som finns inbyggd i vår smart-tv.
Anslutningen till playtjänsten misslyckades :(
Jag har två små dosor en ansluten till datorn och en till TVn men den ena lyser inte :confused: Den har nog lagt av :crazy:
 
Anslutningen till playtjänsten misslyckades :(
Jag har två små dosor en ansluten till datorn och en till TVn men den ena lyser inte :confused: Den har nog lagt av :crazy:

Jag kan rekommendera en Chromecast. Lätt att använda och du kan streama allt möjligt från din mobil eller dator till TV:n (SVT Play, TV4 Play, YouTube, Netflix, Viaplay osv). Den är inte så dyr om man köper den enkla varianten.
 
Tack! Jag ser det via tv:n. Så för mig är det toppen!
Då kan man ju pausa etc.
Mm jag får inte min tv att samarbeta med min dator tyvärr :meh:
Jaja nu var det ju en orkan som ställde till allting så det är inte mer med det. Kanske får undersöka det där tekniska lite närmare inför nästa mästerskap ;)
 

Liknande trådar

Dressyr OS-tråd inför det mest spännande mästerskapet nånsin tror jag! Vilka ekipage vi har att se fram mot🤩. För Sverige är det Patrik Kittel...
2 3 4
Svar
61
· Visningar
5 403
Senast: Piaff
·
  • Artikel
Hästnyheter Patrik Kittel, med Well Done, slog nytt personligt rekord i VM-dressyren i Tryon, USA, och blev femma. Kittels nya rekord lyder 79,726...
Svar
0
· Visningar
278
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp