VM i Tryon - Dressyr

Typiskt... jag som planerat in en mysig eftermiddag med en kompis, god mat och küren på TV! :(
Läser just på dressage-news att hela kuren är inställd då flertalet hästar från Europa ska flyga hem måndag och det går inte att ändra. Nån som vet mer? Kommer det gå att flyga i ovädret?
Detta VM har inte börjat bra
 
Läser just på dressage-news att hela kuren är inställd då flertalet hästar från Europa ska flyga hem måndag och det går inte att ändra. Nån som vet mer? Kommer det gå att flyga i ovädret?
Detta VM har inte börjat bra

Nä, så tråkigt!!! Jag som såg fram emot att se küren!!! Så många fina ekipage och man får så sällan se kür på svensk TV...
 
Med tanke på att tusentals flighter är inställda t.om tisdag så fattar jag verkligen inte hur de skall få upp dressyrhästarna i luften. Är flygbolaget verkligen berett att krascha världens bästa hästar pga ovilja att ändra avgångsdag?

Läskigt alltså.
 
Från arrangören

5488F914-D5C5-4C61-9B9A-59C0FA787BAE.png
 
Men... om folk lämnar återbud/vägrar rida inomhus trots att det är enda alternativet - varför kan man inte köra på ändå med de som vill? Jag förstår inte riktigt problemet tror jag 🤔
 

Liknande trådar

Dressyr OS-tråd inför det mest spännande mästerskapet nånsin tror jag! Vilka ekipage vi har att se fram mot🤩. För Sverige är det Patrik Kittel...
2 3 4
Svar
61
· Visningar
5 422
Senast: Piaff
·
  • Artikel
Hästnyheter Patrik Kittel, med Well Done, slog nytt personligt rekord i VM-dressyren i Tryon, USA, och blev femma. Kittels nya rekord lyder 79,726...
Svar
0
· Visningar
278
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp