VM i Tryon - Dressyr

Det jag tycker är allra konstigast är att det inte går att skjuta på hemresan en dag. Och att man öht inte har tagit höjd för att förseningar faktiskt kan inträffa.
Ja, jag som kollar mycket skidor tänkte att det var ju verkligen tajt planerat med hemresa dagen efter. Även om det är ovanligt att dressyrtävlingar skjuts upp (?) så är det ju ändå ett VM.
 
Om inte annat känns det ju som att hästarna borde ha fått någon/några dagar extra vila efter en intensiv helg. Känns ju som att det är en ganska tuff resa hem.
 
Det jag tycker är allra konstigast är att det inte går att skjuta på hemresan en dag. Och att man öht inte har tagit höjd för att förseningar faktiskt kan inträffa.
Ja, och extra märkligt är det att flygbolaget envisas med att det inte går att ändra måndagens flyg när flygplatsen i fråga (Greenville Spartansburg) har "excessive delays" med massor av inställda flighter hela helgen. Det är inte säkert att de ens kan lyfta på måndag.
 
Vore ironiskt om det blir strålande väder idag :meh: Angående att skjuta på flygresan antar jag att det är specialchartrade plan som inte kan ändra sin tid för hemflygning. Vilken osis med vädret:

weather.JPG
 

Liknande trådar

Dressyr OS-tråd inför det mest spännande mästerskapet nånsin tror jag! Vilka ekipage vi har att se fram mot🤩. För Sverige är det Patrik Kittel...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
6 160
Senast: Fiorano
·
  • Artikel
Hästnyheter Patrik Kittel, med Well Done, slog nytt personligt rekord i VM-dressyren i Tryon, USA, och blev femma. Kittels nya rekord lyder 79,726...
Svar
0
· Visningar
282
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Semester.
Tillbaka
Upp