VM i Tryon - Dressyr

Kollar lite, har inte sett Wilton tidigare men gillade verkligen honom. Glad och positivt ritt och inget dragande eller överdrivna hjälper. Dock känner jag att om man sitter och kollar på VM i dressyr på nätet så vet man tillräckligt för att inte behöva få förklarat för sig att skänklar det är ryttarens ben.
 
Men om Wiltons ritt var fin var von Bredow Werndls ännu bättre! Åh vad jag gillar hennes ridning:love:! Blir tydligt också att inget land tänker ge bort några medaljer heller, galet bra inledning av Tysklad, Storbrittanien och Danmark. Måtte Anton vara i bra form..
 
Känns ändå ganska skönt att gå ut efter Sydafrikas ekipage, Tinne och Anton kommer se extremt starka ut i jämförelse. Men tufft av dem att ha tagit sig till VM på så kort tid!
 
Dock känner jag att om man sitter och kollar på VM i dressyr på nätet så vet man tillräckligt för att inte behöva få förklarat för sig att skänklar det är ryttarens ben.
Det sänds på SVT1 också, så är nog en del okunniga som kollar!
 
Det sänds på SVT1 också, så är nog en del okunniga som kollar!

Nja, jag tvivlar att de som inte kan tillräckligt om ridsport för att inte veta att ben = skänklar kollar. Dressyr är väl den grenen som är minst intressant för icke hästintresserade.
 
Antagligen stod han inte riktigt still i halten eller ställde upp snett. Man fick väl inte riktigt se? Har redan glömt eftersom Tinne Tråk får en att somna...

Jag gillar Tinne och Anton. Det ser trevligt och ordentligt ut. Men hon sa nu att han inte stod still i halten i början.
 

Liknande trådar

Dressyr OS-tråd inför det mest spännande mästerskapet nånsin tror jag! Vilka ekipage vi har att se fram mot🤩. För Sverige är det Patrik Kittel...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
6 123
  • Artikel
Hästnyheter Patrik Kittel, med Well Done, slog nytt personligt rekord i VM-dressyren i Tryon, USA, och blev femma. Kittels nya rekord lyder 79,726...
Svar
0
· Visningar
282
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp