VM i Tryon - Dressyr

Jag är såååå trött på Tinne och hennes släp-hästar. Prydligt och allt det. Men så jävla tråkigt och matt jämt. År efter år efter år de där släpande bakkärrorna. Och betyg för "fin front och fantaaastiska framben". I don't get it!

En gång satte hon faktiskt tryck men då fick hon så mkt misstag att hon sa att hon inte tänker göra det igen ... EM 2015 i Aachen tror jag det var.
 
En gång satte hon faktiskt tryck men då fick hon så mkt misstag att hon sa att hon inte tänker göra det igen ... EM 2015 i Aachen tror jag det var.

Jaa... Snaaark!
Då var det väl fasen så mkt roligare att se SP med sin hyfsat unga häst. Det hände ju saker. Även om det spretade ibland liksom..
 
Oj , jag tyckte det såg förskräckligt ut stundtals.
Ja du har ju säkert bättre koll än vad jag har men jag tyckte mest det såg trevligt ut och att hästen förutom svansviftandet var frän. Eller så hade hon bara bra musik ;) Jag har knappt sett en häst på 3 år..
 
Jag kom från stallet nyss, hann se Schneider live. Har jag missat något riktigt intressant mellan henne och Tinne? Så jag kan spola tillbaka efter Juliette menar jag :p
 

Liknande trådar

Dressyr OS-tråd inför det mest spännande mästerskapet nånsin tror jag! Vilka ekipage vi har att se fram mot🤩. För Sverige är det Patrik Kittel...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
6 112
  • Artikel
Hästnyheter Patrik Kittel, med Well Done, slog nytt personligt rekord i VM-dressyren i Tryon, USA, och blev femma. Kittels nya rekord lyder 79,726...
Svar
0
· Visningar
282
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp