Voddler problem

Livssituation

Trådstartare
Fick en invite från Voddler och tog då hem programmet till min datorn. Nu när jag ska försöka se film måste jag först skapa nytt account för att logga in med namn, e-mail och lösenord.
Problemet är bara att jag inte kan skriva :crazy: Det går att esc till förklaringen hur man navigera sig runt och det går att klicka på new account. Men sen tar det stopp.

Någon annan som upplevt samma problem eller någon som har ett tips på vad man ska göra?

Sv: Voddler problem

voddler är tänkt att styras med ett trådlöst tagentbord från soffan, och då kan muspekaren vara svår att se, så de tog designbeslutet att inte använda sig av muspekaren, utan bara tangetntbordet, så navigera dig runt med piltangenterna och tryck på enter när du vill aktivera / fylla i något

på tal om voddlerproblem, voddler + win 7 = inte kärlek iaf. inte fått det att funka på hela helgen, störigt.

Voddler funkar inte så jättebra med Leopard heller, men det verkar bli mer och mer stabilt med programuppdateringarna som kommer. Hade en kväll då Voddler stängde ner sig mitt i filmen säkert 10-15 gånger inom loppet av ett par timmar (gissa om jag var less på reklamen sen), men efter det har det bara hänt ett fåtal gånger.

Liknande trådar

IT & mobiler Ni som har bredband på bundet avtal hos Tele2, kolla eran mail!! Det har gått en propp i huvet på nån chef på Tele2 för de tänker höja... 2
Svar
25
· Visningar
1 047
Senast: Enya
·
Bukefalos Jag har blivit utloggad på min mobil och kan inte komma ihåg mitt lösenord. Jag har flera gånger klickat på "glömt lösenord" men mailet...
Svar
13
· Visningar
1 892
Senast: Gunnar
·
IT & mobiler Är det verkligen kört? Jag blev av med min telefon, på mobilen hade jag en yahoo-app. För att logga in på mailen får jag en kod till...
Svar
8
· Visningar
1 526
Senast: Magnum
·
IT & mobiler Fick detta mail. Är det på riktigt eller ett kapningsförsök? Nån som fått nåt liknande? "Hej Xxxxxx! Någon försökte nyligen logga...
Svar
13
· Visningar
2 124
Senast: Dandylinn
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Sytråden del 4
  • Vad gör vi? Del CCXIII
  • Pyramider i Sverige

Hund, Katt, Andra Djur