L
lindgreen
I full fart, biter hon tag i den andra vovvens bakben och drar uppåt.. Jag nästan hör höfter gå sönder.. Detta är när dom leker tillsammans. Även när andra vovvar är med, så går hon på Selma (Den andra vovven)
Hon (Troya, den bitande vovven
) beteer sig likt ett kattdjur i jakt, sänker huvudet, smyger fram och har FULL fokus på Selma när dom leker. Sen sätter hon fart och de få gånger hon kommer ikapp så nyper hon bakbenen.
Troligtvis för att fälla henne för att hon är så mkt snabbare än Troya?
Jag har ingen aning längre, det enda jag vet är att jag vill inte ha dom ute tillsammans längre. Troya hör INGETING när dom två leker, totalignorerar allt som kan ha med inkallning/tillsägelser att göra.
Och hon gör det INTE agressivt, utan för henne är det precis som att "det är ju såhär man ska göra när man busar"
Troya är högre i rang, hon är äldre och flyttade in först, men det är ingenting Selma käftar emot, hon har acceptera det för länge sedan.
Någon som har förslag på vad man kan göra?
Hon (Troya, den bitande vovven
Troligtvis för att fälla henne för att hon är så mkt snabbare än Troya?
Jag har ingen aning längre, det enda jag vet är att jag vill inte ha dom ute tillsammans längre. Troya hör INGETING när dom två leker, totalignorerar allt som kan ha med inkallning/tillsägelser att göra.
Och hon gör det INTE agressivt, utan för henne är det precis som att "det är ju såhär man ska göra när man busar"
Troya är högre i rang, hon är äldre och flyttade in först, men det är ingenting Selma käftar emot, hon har acceptera det för länge sedan.
Någon som har förslag på vad man kan göra?