Bukefalos 28 år!

Vuxen som vill bli djurskötare

tjoeptjoep

Trådstartare
Vet inte om jag kommit till rätt forum men har en fråga om utbildning. Vill hemskt gärna läsa till djurskötare i Stockholmsområdet. Har inte matte B heller vilket kanske ställer till det lite för mig.. Vet någon om man som vuxen kan utbilda sig till djurskötare och var?
 
Sv: Vuxen som vill bli djurskötare

Nu vet jag inte vad du menar för djur, men naturbruksgymnasiumen har iaf förr haft utbildningar även för vuxna. I Sthlm är det Berga naturbruksgymnasium du kan höra av dig till.
 
Sv: Vuxen som vill bli djurskötare

Vet inte om jag kommit till rätt forum men har en fråga om utbildning. Vill hemskt gärna läsa till djurskötare i Stockholmsområdet. Har inte matte B heller vilket kanske ställer till det lite för mig.. Vet någon om man som vuxen kan utbilda sig till djurskötare och var?

Iofs Uppsala, men jag vet att Jälla har haft en KY-utbildning för djurvårdare (2006) jag kom in på mina gymnasiebetyg (samhällsvetenskaplig linje gick jag), men valde mitt andra studiealternativ istället för Jälla, nu vet jag ju inte riktigt om det var det du var ute efter.
Annars tror jag att Säbyholms naturbruksskola också har något, eller hade för flera år sedan iaf
 
Sv: Vuxen som vill bli djurskötare

Vet inte om jag kommit till rätt forum men har en fråga om utbildning. Vill hemskt gärna läsa till djurskötare i Stockholmsområdet. Har inte matte B heller vilket kanske ställer till det lite för mig.. Vet någon om man som vuxen kan utbilda sig till djurskötare och var?

Är det djurskötare du vill läsa till eller djursjukskötare?

Djurskötare finns nog på vilket naturbruksgymnasium som helst, djursjukskötare läser du till på SLU i Skara.
 

Liknande trådar

Mat Jag skulle vilja bjuda någon på middag. Men jag vet inte hur man gör eller hur lyckat det är med tanke på att jag varken är bra på...
2 3
Svar
55
· Visningar
3 398
Senast: hundtant
·
Övr. Hund Hej alla, Jag har hamnat i en enormt svår situation i livet och funderar på möjligheten att låna ut mina hundar för en period tills jag...
Svar
4
· Visningar
1 077
Senast: Petronilla
·
Skola & Jobb Jag vill börja plugga. Punkt. Och det är det enda beslutet jag har lyckats ta, sen kommer jag inte längre. Jag vet helt enkelt inte...
Svar
4
· Visningar
602
Senast: niardasp
·
Övr. Hund Vi har bestämt oss för att utöka familjen med en hund. Nästa år kommer jag påbörja en utbildning på distans och kommer då vara hemma...
3 4 5
Svar
83
· Visningar
5 482
Senast: Farao
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp