K
klassik
Någon som går ut nian i vår och ska söka till Travgymnasiet Wången. Jag ska! I såfall säg t:smirk:
ill
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
vad kul att du skall söka till wången!! jag gick ut förra årt.. en KANON skola!!! vad folk än säger så kommer du lära dig massor och få dom tre bästa åren i ditt liv!!klassik skrev:Någon som går ut nian i vår och ska söka till Travgymnasiet Wången. Jag ska! I såfall säg t:smirk:ill
giffan skrev:Får man ha häst/ponny med sig dit???
Jag ska inte söka dit... men undrar iaf.
men lilla gumman du kan inte söka till nordvik!!Rigolette skrev:Jag ska söka till Wången i andra hand :P Heh, men kommer nog inte komma in där .. i första hand ska jag söka Nordvik![]()
![]()
![]()
hej!! jo jag hade med lucille dit, men jag hade henne i grannstallet - mycket bättre än skolan men lite längre å gå iofs! gillar inte rutinerna i privatstallet på skolan. hur vet du det föresten?? eller bara chansa du?? hahagladys skrev:Jaa, det tror jag väl. Jag hade min häst med mig dit.
Men det var ju iof innan travskolan flyttade dit..![]()
Hade inte du med Lucille, Lucille??
jag kan säga att det pågår inte något mer supande där än vad det gör på vanliga skolor!! jdet är kanske fest en gång varje månad då de flesta deltar borta i byn - alltså inte på skolan. sen e de ju små gäng som har myskvällar eller killar som spelar poker å så på helgerna självklart, men det är inte nån suparskola som vissa säger!!brageh skrev:Jag kom in, men hade inte råd att gå där.. Sen blev jag avskräckt av det ständiga supandet som pågår där :P
man får inte ha häst på skolan när mna går i ettan - men det finns två grannstall som tar inhackorderingar!! dom e oftast bättre än skolstallet dessutom! sen i tvåan å trean får man ta med sig en travhäst i startbar ålder - dom har dragit in på unghästar å ridhästar för att lämna plats åt dem som vill köra lopp med sina hästar - vilket gynnar sin egen utbildning!giffan skrev:Får man ha häst/ponny med sig dit???
Jag ska inte söka dit... men undrar iaf.
de e bra å ringa till wången å be å få prata med stallchefen - jan halberg heter han! nja det gäller bara "stora" hästar.. tyvärr..giffan skrev:Ok. Tack för svar...
Gäller det då bara stora hästar, eller får man ta med en start ponny?
Hur kan man komma i kontakt med privat stallen?
känner en kille som gått där å han har berättat en hel del tråkiga saker därifrån.. tyvärr! å sen hör jag från de flesta som gått eller går där att de ångrar sig. flera tjejer har hoppat av pga diverse anledningar - pga knark å skolans kvalité å sånt. det är tråkigt! men de flesta säger att skolan e på väg totalt utför alltså!Rigolette skrev:Varför kommer jag ångra mig ?
Hum .. alla säger det om Nordvik :S
Har du själv gått där ? :P
Har kompisar som går där nu .. och dom
tycker det är en bra skola, dom har jättekul
å bla bla bla .. så varför inte ?
hej!Bodbäckspålle skrev:*knapplån*
lite off topic...visst har de någon häst där efter Bodbäckspålle? (tror de även har köpt in två ungston också?)...vet ni något om dem får ni gärna PM:a och berätta lite om dem för mig...![]()