Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
lie skrev:Jag går på kvinnersta inriktning trav och var glad att du inte går där..... Inte världens bästa utbildning säger jag bara.. Om jag endå hade kommit in på wången*drömmer*
lie skrev:Jag går på kvinnersta inriktning trav och var glad att du inte går där..... Inte världens bästa utbildning säger jag bara.. Om jag endå hade kommit in på wången*drömmer*
Bodbäckspålle skrev:*knapplån*
lite off topic...visst har de någon häst där efter Bodbäckspålle? (tror de även har köpt in två ungston också?)...vet ni något om dem får ni gärna PM:a och berätta lite om dem för mig...![]()
inga krav alls nu för tiden eftersom dom ökat platserna så pass.. det sjunker för varje år.. tippar att det ligger på 200 nu.. för 4 år sedan låg det på 255.. så de elite skillnad!giffan skrev:Vad är det för krav för att komma in på wången??
går du på wången?? kan bara säga - den skolan blir PRECIS vad man själv gör den till!!!!! jag gjorde nåt toppenbra av det å det har gynna mig för resten av mitt liv - så släng inte bort din möjlighet.. (om du går på wången vill säga)Emmahpemma skrev:ehum....sörj inte att du inte gått på kvinnersta..du har inte missat något...
Mumorsan skrev:Finery är en RITKIGT fin travare, (men en riktig kossa i humöret)efter Malabar Circle Ås
lsz skrev:
.vi är två stycken här på buke som har syskon till er "kossa".
Vårt sto är snäll men speciell i humöret och brodern är tydligen också lite speciell....fråga Mehl![]()
:
hihi jag förstår det!!!Pubriacones skrev:Ju mer ni pratar om Wången så börjar man ångra sig ordentligt att man valde att gå på Jälla.. (som inte ens har trav..)![]()
Rigolette skrev:Varför kommer jag ångra mig ?
Hum .. alla säger det om Nordvik :S
Har du själv gått där ? :P
Har kompisar som går där nu .. och dom
tycker det är en bra skola, dom har jättekul
å bla bla bla .. så varför inte ?