Warsteiner´s avkommor

A

arkivx

Är väldigt nyfiken på hur stora Warsteiners avkommor är?

Utseende och temperament?

Mitt Warsteiner sto född-00 är just nu 167 cm. Väldigt likt pappa till utseendet och har ett underbart temperament. :rofl:
 
Min kompis fd häst var 166 cm vid kvaliten nu som 4 åring. Bilder finns på hem.passagen.se/cirynne/lotta. Kandela heter hon!
 
Jag såg en på Kvalitets' nu i år. En valack som var en kopia av sin far i utseendet - fux, lite tung, sött ansikte. Rörde sig 7-8-mässigt.
 
Hej
Flera avkommor är anmälda till avelschampionatet. Kolla på treåringarna som kvalat på swedehorse sidan.Där anges bla mankhöjd. De ser ut att variera mellan 163 och 170. Jag har betäckt med honom i år och såg två avkommor hemma hos Lasse. Den ena stor, den andra liten.
Eva
 
hej hej uppfödaren till mitt sto har fött upp en häst e warsteiner.han är en riktig skönhet jätte duktig på att hoppa men ett fantastiskt steg också. han är nu 4 år o ca 170cm brun mamman är hälften fullblod lycka till mvh jessica
 

Liknande trådar

Avel Nu vet jag att det finns trådar om travarkorsningar redan, men de jag hittade var från typ 2008, och funderar mer specifikt om just mitt...
2 3 4
Svar
65
· Visningar
11 885
Avel Jaha… Då börjar jag vackla på namn till fölet. Därav denna tråd, kanske är det fler som börjar fundera på namn nu. Mitt sto kommer...
4 5 6
Svar
108
· Visningar
8 758
Senast: Freazer
·
Hundavel & Ras Gick in på en kennels hemsida och såg att de planerade att föda upp av denna ras också. Då jag inte hört något om den tidigare blev jag...
Svar
4
· Visningar
1 720
Senast: Asko
·
Avel Okej, så jag har efter ett par års funderande bestämt mig för att ta föl på mitt fina dressyrsto. Då detta blir första gången jag testar...
Svar
15
· Visningar
3 373
Senast: Stina12
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp