WeatherBeeta vs Capriati

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare Lindaaa
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 3
  • Visningar Visningar 967
L

Lindaaa

Hej!
Jag är i farten och ska köpa ett flugtäcke. Har hittat två som jag är intresserade av. Och det är WheatherBeeta och Capriati. Vilket märke är bäst? Bäst kvalitet?
Tacksam för svar!!
//Linda

Sv: WeatherBeeta vs Capriati

Jag har ett WeatherBeeta till min islandshäst. Han har haft det en vecka och än så länge verkar det bra. Passformen är kanon, något stora i storleken kanske. (Han drar normalt 135, men här räckte 125)
Detta täcke var det enda jag provat där halsdelen var tillräckligt grov - och jag har provat många :devil: Det verkar klara bromsattackerna också, för han har inte fått några nya bulor sen täcket åkte på.

Har hört mkt positivt om båda märkena så kvalitet-mässigt är dom nog ganska lika.. möjligtvis att capriati är lite bättre.

Jag har ett ulltäcke från Capriati, som jag är väldigt nöjd med! Bra kvalitet!!:)

Liknande trådar

Ekonomi & Juridik Hej! Har lite frågor ang. hästar som inte blivit färdigregistrerade och vad som kan vara viktigt att tänka på i detta fall. Kikar...
Svar
11
· Visningar
1 025
Senast: Roheryn
·
Utrustning Hej! Jag har nu ridit på ridskola i ett år och tycker verkligen att det är helt fantastiskt. Jag känner att jag börjar få en djupare...
Svar
9
· Visningar
690
Senast: cowgirl81
·
Western Hej! Jag är ganska ny inom westernridning och håller fortfarande på att lära mig, så jag rider på en låg nivå. Min tränare har dock...
Svar
2
· Visningar
590
Senast: Ramona
·
Utrustning Nu måste jag få puttra ur mig litegrann. Varning för extremt nördigt prat om reflexer 😂 Jag ÄLSKAR reflex- och varselkläder. Jag vet... 2 3
Svar
52
· Visningar
3 522

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Akvarietråden V
  • Vilken ras passar mig?
  • Kattbilder #10

Hästrelaterat

Tillbaka