Bukefalos 28 år!

webalbum med gästbok/kommentar möjlighet?

M

Mark

ja, precis som ovan, är de nån som känner till nåt prog där man kan få med en kommentarruta, så alla som tittar på korten kan kommentera dom. Sen skulle det vara kul om det fanns betyg möjlighet oxå =)

en som varit i fjällen :p
 
Sv: webalbum med gästbok/kommentar möjlighet?

Om du har en egen webserver med php eller har konto på ett webhotell som klarar php så kan du köra gallery. Det är ett mycket trevligt webalbum som klarar kommentarer, slideshows mm.
http://gallery.menalto.com

Det krävs dock att du har viss datorkunskap, som att sätta rättigheter på filer t.ex., för att installera. Det finns säkert någon guide någonstans iofs. Men jag har inte letat.
 

Liknande trådar

L
Samhälle Först så JA jag ska själv klart kolla med mamma och pappa som känner hennes föräldrar väldigt bra! Men jag är en sån person som be höver...
2 3
Svar
55
· Visningar
3 226
Senast: TinyWiny
·
Kropp & Själ Jag är inne i ännu en (egentligen flera) omgång i vården och jag känner mig i sånt jävla underläge rent ut sagt. Som att ingen lyssnar...
2
Svar
27
· Visningar
2 632
Senast: Hazel
·
L
Relationer Jag har en fråga som jag väldigt gärna skulle vilja veta hur andra tänker! Men jag ska försöka att förklara utan att av slöja förmycket...
2 3
Svar
48
· Visningar
4 225
Senast: LiviaFilippa
·
L
  • Artikel
Dagbok Hej ❤️ Jag vill bara skriva god jul till alla er här! Jag hoppas att ni har en jätte bra jul helg o avsett ifall ni firar själva eller...
2 3
Svar
41
· Visningar
3 676

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Guldfasanerna
  • Senast tagna bilden XV
  • Försäkring

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp