Bukefalos 28 år!

Webbhotell tips sökes!

D

Dís

Gör hemsida till en förening som inte har råd att lägga ut dyra pengar på webbhotell därför skulle jag vilja ha tips från Er på bra webbhotell som är gratis. Nån här som har ett tips? (Det ska stödja php!)
 
tycker inte det värkar finnas några nästan länge, passagen har ju börjat ha reklam *panik*.
jätte uselt att det är reklam överallt, visst måste de tjäna något på det, men det skiter väll jag i.
 
Håller med dig där. Använder Passagen just nu och har börjat på att lessna på reklamen. Inte stödjer dom någonting heller! (som php osv.) Fast som sagt - dom måste ju tjäna någonting på det...
 
T35 stället vill inte just nu.. behöver mer tips på ställen.. ahhh.. alltid denna ständiga behov av mer plats. borde gå å köpa domän.
 

Liknande trådar

L
Relationer Jag skulle vilja fråga om tips om saker som jag och min pojkvän skulle kunna göra. Det är kanske lite mera speciella be hov för att jag...
Svar
9
· Visningar
777
Kropp & Själ Hej Jag undrar om någon här har tips på en bra men inte alltför dyr motionscykel? :) Jag ska börja med mer intensiv rehab efter mitt...
Svar
0
· Visningar
226
Senast: Twihard
·
L
Kläder & Bli fin Jag hoppas att man får fråga om tips om kläder här! Men det är såhär att jag skulle vilja ha lite tips om var jag kanske kan hitta några...
2 3
Svar
48
· Visningar
2 527
Senast: LiviaFilippa
·
L
Skola & Jobb Dethär är inte aktuellt förmig NU utan det är mest för OM det blir det i fram tiden. Men jag skulle jätte gärna vilja få tips om nån här...
Svar
12
· Visningar
845
Senast: Rosett
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp