Webdesignskolan-skivan?

Lollan

Trådstartare
Erfarenheter av den?? bra/dålig? funderar på att skaffa den då den är relativt billig och att övrigt
material på webdesignskolan är mycket bra...

Jag har den och jag är nöjd. Jag skaffade den dock innan vi fick bredband för att slippa vara på internet varje gång jag behövde hjälp med något till mitt hemsidebyggande, idag skulle jag nog dock tyckt att jag lika gärna kunde gå in på sidan och leta reda på det jag behöver hjälp med istället. Skivan är ju nämligen uppbyggd likadant som sidan, med enda (såvitt jag vet, men det står väl på hemsidan) skillnaden att man får en del extraövningar på skivan (som ju dock kan vara bra), så det beror ju på vad man har för internetuppkoppling och framförallt om man vill ha extraövningarna eller ej, som man köper skivan, tycker jag.

Liknande trådar

IT & mobiler Ni som har bredband på bundet avtal hos Tele2, kolla eran mail!! Det har gått en propp i huvet på nån chef på Tele2 för de tänker höja... 2
Svar
25
· Visningar
1 032
Senast: Enya
·
IT & mobiler Jag känner mig helt blåst, men vi får inte igång TV:n i husvagnen med vagnens antenn (dålig mottagning) utan funderar i stället på att...
Svar
3
· Visningar
340
Senast: Snubbelfot
·
IT & mobiler Jag var i Tyskland för två veckor sedan. När jag skulle betala parkeringen för bilen försvann min privata mobiltelefon någonstans mellan...
Svar
5
· Visningar
1 067
Senast: fejko
·
Juridik & Ekonomi I dagsläget betalar jag 95 kronor i månaden för mitt mobilabonnemang. Jag har för mig att det ingår 2 GB mobilsurf, men jag använder... 3 4 5
Svar
90
· Visningar
4 411
Senast: Kajsalisa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka