WEG bilder och uppdateringar

Sv: WEG bilder och uppdateringar

Shit va spännandeee! Hittar dock inte vart man kan följa på den där sidan, ingen som kan länka direkt till "källan" så att säga, och inte bara in till televisionsbolagets hemsida? :)
 
Sv: WEG bilder och uppdateringar

Nej Maria hara inte gett sig av ännu.

Lite rörigt är det
 
Sv: WEG bilder och uppdateringar

Nu är Maria i alla fall på väg ut på tredje slingan
 
Sv: WEG bilder och uppdateringar

Vilken rysare, äntligen drog Maria-pluppen iväg och ligger nu på en hastighet 25-30km/h, ca plats 30
 
Sv: WEG bilder och uppdateringar

Eftersom "leaderboard"-en inte stämmer så försökte jag räkna pluppar och kom fram till att Maria ligger på typ 22:a plats. Ingen aning om det verkligen är så.
 
Sv: WEG bilder och uppdateringar

Jag har försökt klura lite och om man följer täten så ser det ut som nr 27 från Bahrein leder. Han står som 11:a i leaderboarden, vilket skulle innebära att man ska räkna bort 10 placeringar från den placering som står i listan. Maria ligger i så fall på 24:e plats.

Cecilia har inte gett sig av på tredje slingan ännu.
 
Sv: WEG bilder och uppdateringar

Jag får upp kartan och jag har selekterat Maria och Cecilia men har inte en enda prick som rör sig, vad gör jag för fel?
 
Sv: WEG bilder och uppdateringar

Såg ut som att en av Shejkerna i täten red lite fel, UAE 3. Den pluppen var ute och rände utanför banan, sneddade över faktiskt till en annan del av den blå banan. Men pluppen vände tillbaka och ligger bland täthästarna igen...
 
Sv: WEG bilder och uppdateringar

Nu är jag ganska säker på att de just nu 7 första ekipagen inte ligger på de platserna, utan ledaren står som 8:a. Det gör att Maria ligger på 22:a plats, 3 km efter ledarna
 
Sv: WEG bilder och uppdateringar

Åh, nu fungerar det för mig också, så spännande!!!
Nu rör Cecilia på sig!
 
Sv: WEG bilder och uppdateringar

och nu har även Cecilia gett sig iväg.

Är det någon som fortfarande ser TV-sändningar? Rucksack?
 
Sv: WEG bilder och uppdateringar

fel av mig - Maria ligger cirka 7 km efter ledarna
 
Sv: WEG bilder och uppdateringar

3 shejker från UAE, Maria Alvarez, 2 från Baharain, och en fransman i täten om någon är nyfiken.
 
Sv: WEG bilder och uppdateringar

Det här får mig att fnissa framför datorn :)

Tänk er NÅGON annan sport där folk sitter och tittar på gps-pluppar som rör sig över en skärm och faktiskt tycker att det är spännande :rofl:
 

Liknande trådar

Hästvård Ok jag ska ge en liten snabb resúme om min pålle Surprice och våra problem de senaste 2,5 åren. Jag har gjort allt för min häst, vet...
Svar
7
· Visningar
1 624

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp