WEG bilder och uppdateringar

Sv: WEG bilder och uppdateringar

Och ÄNNU värre, vi som sitter och stirrar på en karta UTAN pluppar som rör sig och tycker att det ärlika spännande. Och jag är inte ens distansryttare!
 
Sv: WEG bilder och uppdateringar

Nu är täten på väg in i grinden ser det ut som....
 
Sv: WEG bilder och uppdateringar

Intresset för distansen överträffar nog allas förväntningar. Både WEG:s och Raadery Disk:s servrar/överföringskapacitet är överbelastade och kan nte nås. Jag hade tänkt kolla om det fanns någon resultatlista. Arrangörerna hade väl trott att ett fåtal själar runt om i världen skulle vilja följa distansen!

Nu gäller det att inte tappa kontakten till TracTracLive för då kommer man väl aldrig in igen!
 
Sv: WEG bilder och uppdateringar

Det här får mig att fnissa framför datorn :)

Tänk er NÅGON annan sport där folk sitter och tittar på gps-pluppar som rör sig över en skärm och faktiskt tycker att det är spännande :rofl:

Det är ändå bättre än inget. :)

Alltså, plupparna ger ju ändå en viss överskådlighet. Jag tycker det var svårare när VM gick i Malaysia 2008 och de red på natten. Det var knepigt att få klart för sig vem som ledde när man bara såg pannlampor som guppade upp och ner.
 
Sv: WEG bilder och uppdateringar

Lite för mycket för att det ska kännas bra.

Beror naturligtvis på vad man hoppas på. Medalj tycker jag har varit orealistiskt, top 10 vore fantastiskt och top 20 otroligt bra.

Men som alla distansare vet så börjar allvaret efter 12 mil och vi har inte kommit dit ännu
 
Sv: WEG bilder och uppdateringar

Nu gick Maria in i grinden. Efter totalt 6 tim och 5 min. Är det någon som har pejling på vilotiderna så att man kan räkna ut hennes snittid. Jag kommer inte in på några andra sidor än Trac Trac Live
 
Sv: WEG bilder och uppdateringar

Vilken slinga är det som gäller sen, ska de rida gul igen?
 
Sv: WEG bilder och uppdateringar

Nu gick Maria in i grinden. Efter totalt 6 tim och 5 min. Är det någon som har pejling på vilotiderna så att man kan räkna ut hennes snittid. Jag kommer inte in på några andra sidor än Trac Trac Live


Slinga 1: 28,7 km (30 min)
Slinga 2: 39,8 km (40 min)
Slinga 3: 20,4 km (40 min)
Slinga 4: 31,1 km (50 min)
Slinga 5: 20,4 km (40 min)
Slinga 6: 19;0 km (målgång)
 
Sv: WEG bilder och uppdateringar

Men då rider de nog inte den långa gula igen.
Finns ju en rosa o en röd (som mest går i grön).
// Linda
 
Sv: WEG bilder och uppdateringar

Jag tror dom är i grinden och då funkar nog inte leaderboarden.
 
Sv: WEG bilder och uppdateringar

Det verkar som Maria avancerar nu! Nr 14 enligt Leaderboard!

Ingen idé att följa leaderboarden! Den är ett virrvarr i grindarna eftersom man inte "stänger av" GPS:en och uppenbarligen finns det med uteslutna ekipage. Maria gick in som typ 22:a men sen har man ju ingen aning om hennes pulstid. Hon kom in efter 6h 5min och bör då ge sig iväg efter en 6h 50 min beroende på inpulsningstid. Och om hon klarat grinden - vilket hon naturligtvis har gjort. Då kan vi få grepp om hennes placering.
 
Sv: WEG bilder och uppdateringar

Alvarez och Al Maktoum går ut på nästa slinga nu.
 
Sv: WEG bilder och uppdateringar

Fransmannen och den andra Al Maktoum också på väg ut.
 
Sv: WEG bilder och uppdateringar

Nu rör dom på sig igen. Maria AP och otroliga Nobby i täten! Fantastiska Hanaba du Bois trea. Två Maktoum shejker tvåa och fyra
 
Sv: WEG bilder och uppdateringar

En fransman till går ut på slingan.
 

Liknande trådar

Hästvård Ok jag ska ge en liten snabb resúme om min pålle Surprice och våra problem de senaste 2,5 åren. Jag har gjort allt för min häst, vet...
Svar
7
· Visningar
1 624

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Bra blötmat
  • Valp 2024
  • Uppdateringstråd 29

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp