Varför ska demonen visa att hon är demon? Demonen är ju i lyan eller vad menar ni?
Är det jag eller ni som är förvirrade?
Jag var förvirrad
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Varför ska demonen visa att hon är demon? Demonen är ju i lyan eller vad menar ni?
Är det jag eller ni som är förvirrade?
också ett tänkbart scenarioFast Habina bytte ju röst för att rädda sig själv. Kan också vara en ulv?
Påstår inte att Bollen inte kan vara ulv, men försöker bara få fler infallviklar
ja man bör få en chansHon får till imorgon att hitta hit, sedan tar jag in en ersättare!
Absolut, jag tänker mest på att även ersättaren ska få en chans.ja man bör få en chans![]()
Överskådligt och bra!Röstlista DL1
20.04 glömmerallt röstar på Dentaku
21.28 Dentaku röstar på Habina
21.38 LenaH röstar på Asko
21.39 Koppen röstar på Quarterforever
21.47 Habina röstar på dentaku
21.50 Lilltess röstar på Habina
21.50 Artline röstar på Lobelia.
21.50 Matmissbrukaren röstar på Lobelia
21.56 Habina ändrar röst till Lobelia
21.57 Majola röstar på Habina
21.58 quarter4ever röstar på Lobelia
21.58 Asko röstar på Koppen
21.59 Lobelia röstar på Habina
21.59 bollen__ röstar på Lobelia
missad röstning: Peaux
Lobelia 5
Habina 4
Dentaku 1
Asko 1
quarter4ever 1
Koppen 1
helt rätt det också!
Det är lugnt, jag lägger in henne i leken, hon har inga alternativ!Öh... @Snurrfian kan du använda dina magiska moddkrafter och göra så Lena inte såg mitt förra inlägg?
(Och härmed ska jag sluta skriva i er lek, för jösse namn!)
kort fråga- hur VET du att ni ska ses imorgon?@glömmerallt - krya på dig, sov ordentligt så ses vi imorgon!![]()
Oavsett om någon av oss dör så lär vi ses i nån jäkla tråd härinne!kort fråga- hur VET du att ni ska ses imorgon?![]()
Hmm, jag kan inte låta bli att undra då om det var ulvkompisar som försökte skydda Habina..?Dessutom var det ju när det låg två röster på Habina som det började trilla in röster på Lobelia. Men som sagt, det är rätt vanskligt att dra slutsatser av DL1 även om vi nu vet att Lobelia var god.
ahOavsett om någon av oss dör så lär vi ses i nån jäkla tråd härinne!![]()
så kan det naturligtvis vara, och det är intressant att beakta!!Hmm, jag kan inte låta bli att undra då om det var ulvkompisar som försökte skydda Habina..?
Nä, nu måste jag försöka sova bort den här jäkla febern, annars kommer jag inte iväg till doktorn imorgon. Och förhoppningsvis slipper komma dit och upplysa om att jag blivit uppäten under natten.![]()