Wellington Elite - olika bud..

Sv: Wellington Elite - olika bud..

Så trött jag blir :mad: Hon som hjälpte mig med utprovningen idag tyckte att den lättade bak till. Vi rörde lite mer på hästen med sadeln på (och utan mig i) än vad jag har gjort och då såg man hur den glappadade sista decimetern. Mao precis som alla andra sadlar har gjort på min rakryggade häst...

Jag som trodde att jag hade hittat ut ur sadeldjungeln :cry:

FlipTheFrog skrev:
Så trött jag blir :mad: Hon som hjälpte mig med utprovningen idag tyckte att den lättade bak till. Vi rörde lite mer på hästen med sadeln på (och utan mig i) än vad jag har gjort och då såg man hur den glappadade sista decimetern. Mao precis som alla andra sadlar har gjort på min rakryggade häst...

Jag som trodde att jag hade hittat ut ur sadeldjungeln :cry:

Då bör den passa en mer överbyggd häst? Stämmer det? Ät själv lite itnresserad av dem.Jag har hört så mycekt positivt men hästen har inte rak rygg.

flashlight skrev:
Då bör den passa en mer överbyggd häst? Stämmer det? Ät själv lite itnresserad av dem.Jag har hört så mycekt positivt men hästen har inte rak rygg.

Prova! Den är jätteskön och verkar vara lätt att få tag på begagnat.

Liknande trådar

• Låst
Utrustning Nu är den här, Sadellistan version 2.0! :D Då den förra blev för lång har jag nu gjort en sammanställning av den gamla med dom... 188 189 190
Svar
3 788
· Visningar
662 142
Senast: caballus
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka