Wellington och Windsor?

Centaur

Trådstartare
Är det samma märke? Här i Norge säljer man Windsor, och dom är väldigt lika dom Wellington sadlar som säljes i Sverige....
Nån som har erfarenhet av Windsor Elite dressyrsadlar? :confused:
 
Kärt barn har många namn heter det ju. Jag har också sett likheten mellan dessa sadlar och om jag får gissa så är det samma sadel. Här i Sverige har den sålts under 3 namn. Edinburgh och Wellington är dom som finns nu och för några år sedan fanns den även under namnet Diamant och den var billigast.
 
Konstigt. Windsor ligger runt 13-14.000, hur är det med dom andra? Nån som har en sån sadel?
 
Tror det stämmer att det är samma. Fast jag blir alldeles snurrig i huvudet av dessa olika namn men ändå samma märke *phu* :p
 
Köpte en ny Wellington för ca ett och ett halvt år sedan, den kostade 14700, dressyrmodell. Jag är väldigt nöjd med den!
 
Ja, jag har en Windsor dressyrsadel, fullkomligt älskar den :love:
Givetvis så passar den inte min egen häst nu, ligger super på alla nadra här utom just på honom :mad:

Så jag måste sälja den nu, någon intresserad? :angel:
 

Liknande trådar

Utrustning Tjo, är i behov av sadelgjorsspänneskydd, i brist på tillräckligt långa dressyrgjordar, men hittar ingenting i sverige som säljer dom...
Svar
6
· Visningar
433
Utrustning Jag har börjat titta på barbackapaddar och bomlösa sadlar, men det är inget jag har någon erfarenhet av själv. På "min tid" var en...
2
Svar
29
· Visningar
1 195
Senast: iNHALE
·
Hundavel & Ras Nu är det nära att XLBullies förbjuds i UK, efter flera ihjälbitna människor. Norge har ju ett införselförbud etc av vissa raser och...
2
Svar
33
· Visningar
3 851
Senast: Ajda
·
L
Samhälle Först så JA jag ska själv klart kolla med mamma och pappa som känner hennes föräldrar väldigt bra! Men jag är en sån person som be höver...
2 3
Svar
55
· Visningar
2 904
Senast: TinyWiny
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp