Western butik i New York

• Western
  • Trådstartare Trådstartare ullis25
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2
  • Visningar Visningar 1 210
U

ullis25

Vet någon var det kan finnas en w- butik i New York? Pappa ska dit och då tänkte ju jag att han kunde köpa lite grejer till mig..:D Men han har inte så mycket tid och springa runt och leta, så har ni tips får ni gärna dela med er!

Sv: Western butik i New York

Det är lika lätt att hitta westerngrejjer i New York som det är att hitta pingviner på stureplan. Sorry!

Sv: Western butik i New York

......suck...... hade för mig att jag läst i en tråd om någon som frågade om w-butik i new york tidigare, och att det fanns nån, men jag kan ju minnas helt fel..

Liknande trådar

Fritid Jag är egentligen en lantis. Gillar inte städer, har historiskt sett varit rätt ”kulturellt ointresserad” och känner mig jättebortkommen... 2
Svar
28
· Visningar
1 003
Senast: Kirre
·
Övr. Barn Dottern vill vara tomtenisse i förskolans luciatåg och vi behöver en dräkt. Vill helst köpa i butik så jag är säker på att vi hinner få...
Svar
5
· Visningar
543
Senast: Mirre
·
Kläder & Bli fin Jag behöver tips på en snygg och bra regnkappa. En att ha till och från jobbet, när man går på stan m m. Främsta kravet är att den är...
Svar
7
· Visningar
874
Fritid Jag behöver tips på mobilspel. Jag har spelat igenom alla Five bn (New York Mysteries, Lost lands osv) spel och söker nu nya liknande...
Svar
3
· Visningar
708
Senast: Kirre
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka