”What the Fanta?”

Måste bara säga att den här tråden är hemsk! Varje gång jag ser rubriken blir jag SÅ sugen på fanta :rofl: Jag älskar fanta men dricker sällan pga försöker undvika läsk generellt...

När det gäller smaker så dricker jag bara vanlig orange fanta. Den vet jag att är god så vågar inte testa andra :p
Jag dricker bara Fanta Citron, så himla god en varm sommardag. Levde på den när jag var i Ungern och det var ruskigt varmt.
Fanta apelsin blir jag bara slemmig i halsen av tyvärr.
 
Jag dricker bara Fanta Citron, så himla god en varm sommardag. Levde på den när jag var i Ungern och det var ruskigt varmt.
Fanta apelsin blir jag bara slemmig i halsen av tyvärr.
Jag har något vagt minne av att jag testade den men blev besviken. Var ett tag inne på att allt skulle smaka citron. (Coca Cola med citron var underbart!)
 
Måste bara säga att den här tråden är hemsk! Varje gång jag ser rubriken blir jag SÅ sugen på fanta :rofl: Jag älskar fanta men dricker sällan pga försöker undvika läsk generellt...

När det gäller smaker så dricker jag bara vanlig orange fanta. Den vet jag att är god så vågar inte testa andra :p
Låt bli läsk några år så kommer du antagligen tycka att det är allt för sött när du provar nästa gång. Läsk är ju helt hysteriska mängder socker i, vilket man märker när man inte druckit det på några år och provar det igen :p
 
Låt bli läsk några år så kommer du antagligen tycka att det är allt för sött när du provar nästa gång. Läsk är ju helt hysteriska mängder socker i, vilket man märker när man inte druckit det på några år och provar det igen :p
Jag har testat, fungerar tyvärr inte :p
 
Förälskade mig i Fanta Citron Light 2018 när jag hittade den i Spanien. Jag tog med mig ett flak, och funderar på hur få in mer...
Åh! Jag vill också ha! Bara sett den med socker i Sverige. Kanske man kan skriva till Fanta Sverige och fråga om de kan börja saluföra den här också?
 
Åh! Jag vill också ha! Bara sett den med socker i Sverige. Kanske man kan skriva till Fanta Sverige och fråga om de kan börja saluföra den här också?
Finns en lång tråd på Coca Colas facebooksida om Fanta Lemon Zero och även en egen sida där de kräver att de tar in den i sortimentet. Den är 4 år gammal, så det är inga nya intressen direkt.
 

Liknande trådar

Kläder & Bli fin Vi fick lite bebiskläder av en släkting som denne haft i en källare. Mest troligt i alla fall för alla plagg luktade väldigt unket...
Svar
6
· Visningar
778
Senast: Zacci
·
IT & mobiler Håller på att tappa det helt. Har haft en Huawei 20 Pro i över 4 år, det är den bästa mobilen jag haft och jag hade köpt en sån igen...
2
Svar
22
· Visningar
1 227
Senast: Rie
·
Tjatter En gång för länge sedan (så länge sedan att du inte var född, och kanske inte heller dina föräldrar) var det 4 barn som på grund av...
39 40 41
Svar
804
· Visningar
14 925
Senast: cirkus
·
  • Artikel
Dagbok Hej ❤️ Jag vill bara skriva god jul till alla er här! Jag hoppas att ni har en jätte bra jul helg o avsett ifall ni firar själva eller...
2 3
Svar
41
· Visningar
3 288

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp