Wild Kids (ulvlek)

Varför röstade du själv på Niyama?
Enligt min teori nedan
Enligt mitt tidigare inlägg så tycker jag rösterna på @qitis skaver lite ändå.

Nu finns det ju fler följarröster som:
@Aliisa som följde @Hedinn 's röst på @Blacksmithfarm Men av nån anledning känns de inte alls lika skaviga.
Kanske för att Aliisa mycket väl kunde ha spikat igen för Q istället om hon velat. Men valde att lägga en andraröst istf en tredjeröst.

Men, jag undrar om inte Niyamas röst i DL1 var med en tanke att få ut goda @qitis .
Någon ond borde väl ändå finnas där? Varför inte liksom.

Jag väljer att rösta såhär idag
Magnum röstar på Niyama

Jag ska försöka hänga med så gott jag kan innan DL men har lite middag och barn som ska sova så jag lägger en röst nu så jag inte missar
 
Om q hade visat sig vara troll, hade du röstat på Niyama då med?
Om Q hade varit troll, så hade ju inte Niyama vetat vilket läger Q tillhörde ändå.
Mer än 'inte sina egna'.
Många saker kunde ju varit annorlunda med ett Qtroll dock.
Kan nog inte riktigt svara på det helt hundra faktiskt.
 
Jag ska iväg på lite träning om ett tag så tänkte lägga min röst så jag inte missar.
hemlig röstar på Pegasus63
För att han igår ville fokusera på troll istället för ulvar och för att jag faktiskt inte hittat något som för mig säger att han är god och letar ulvar.
 
Jag ska iväg på lite träning om ett tag så tänkte lägga min röst så jag inte missar.
hemlig röstar på Pegasus63
För att han igår ville fokusera på troll istället för ulvar och för att jag faktiskt inte hittat något som för mig säger att han är god och letar ulvar.
Hur ser du på det faktum att Pegasus la tredjerösten på ulven Niyama när glömmerallt hade två röster?
 
Hur ser du på det faktum att Pegasus la tredjerösten på ulven Niyama när glömmerallt hade två röster?
Funderade på det, men då han själv tagit upp att han funderar på om Niyama offrade sig och bett lyan rösta på henne så tänker jag att det kanske var så.
 
Jag är inte på top just nu men jag blir mest förvirrad, har hakat upp mig på qitis röst på aliisa dag 1 som jag inte alla bergriper, tycker inte det går att dra någon slutsats av att q och niyama röstade på varandra heller, när det gäller dl 2 så känns ju drevet på niyama rätt märkligt även om det var bra att hon åkte så vet inte vad jag ska tro om det heller.

Bsf har ju fel om mig(jag kan dock köpa teorin även om den når fel slutsats) så det var väl inte så konstigt om en ulv(niyama) försökte få drevet ditåt. Ändringarna gör mig också förvirrad
 
Har redan svarat på det här och my bad, som inte förstod vinstvillkoren ordentligt i går :o
Att han inte förstod är en sak men att han låter rösten på mirtai stå kvar trots att den är baserat på något han fattat fel är det som sticker ut mest för mig i går. så

glömmerallt röstar på pegasus
 
Men vad gör ni? :banghead: Tvekade på att skriva inlägget men om GA är siad så lär ulvarna fattat det ändå, det brukar råda siarnoja i lyan.
Okej, det fetade. Trögmössan Magnum.
Hur har lyan kunnat fatta det?
De får väl samma info i tråden som alla vi andra?
Fattar inte
 
Okej, det fetade. Trögmössan Magnum.
Hur har lyan kunnat fatta det?
De får väl samma info i tråden som alla vi andra?
Fattar inte
För att det alltid blir tydligare för ulvarna, i och med att de sitter på ”facit” om vilka som är onda. De behöver ju aldrig leta onda bland alla, utan bara sortera ut roller bland goda (nu är det ju något annorlunda i denna lek i och med tredje sidan, men ändå enklare för onda att hitta en siare än goda).

Som exempel, om glömmerallt är i lyan och BSF siare, så blir ju ett sånt ”siarinlägg” väldigt tydligt för de onda, i och med att de då vet att glömmerallt är ond och BSF inte i lyan - dvs sannolik siare. Medan för övriga är det ju inte lika tydligt i och med att vi inte vet glömmerallts roll.
 
Jag måste verkligen rösta nu för jag kommer missa eller inte hinna annars.

Jag har flera klurerier men har redan varit inne på tre som röstade på Niyama igår. Pegasus röstade där, ändrade dit. Skaver en aning. Samma sak med Hemlig. Skaver också en aning.

En till som skaver,
Den tredje- har inte gjort något stort väsen av sej alls i leken. men spikade igen för Niyama med sin fjärderöst . På pappret låter det ju bra. Att i princip avgöra att en ulv åker. Eller ett bra alibi.

Magnum röstar på Elo

Edit-fetstilar
 
Jag är här! Hade nästan glömt att DL var en timma tidigare.

Jag är inte på top just nu men jag blir mest förvirrad, har hakat upp mig på qitis röst på aliisa dag 1 som jag inte alla bergriper, tycker inte det går att dra någon slutsats av att q och niyama röstade på varandra heller, när det gäller dl 2 så känns ju drevet på niyama rätt märkligt även om det var bra att hon åkte så vet inte vad jag ska tro om det heller.

Bsf har ju fel om mig(jag kan dock köpa teorin även om den når fel slutsats) så det var väl inte så konstigt om en ulv(niyama) försökte få drevet ditåt. Ändringarna gör mig också förvirrad
Jag förstår inte ändringen där heller, från dig till Aliisa. Men du tjänade ju ändå på den?

Att han inte förstod är en sak men att han låter rösten på mirtai stå kvar trots att den är baserat på något han fattat fel är det som sticker ut mest för mig i går. så

glömmerallt röstar på pegasus
Han ändrade ju röst till Niyama ju, lät den inte stå kvar på Mirtai?

Nä, alltså jag tycker fortfarande att du är skum, tänker att din röst på Pegasus igår kan ha varit ett försök till att glida under radarn lite lagom, du behövde inte rädda dig, men hade heller ingen chans att rädda Niyama heller.

Och idag röstar du på Pegasus igen, med en motivering som jag inte tycker håller? Han ändrade som sagt röst från Mirtai till Niyama. Med det sagt kanske Niyama ville offra sig, men samtidigt, varför dra uppmärksamhet genom en röständring? Jag vet inte vart jag har Pegasus, men i nuläget känns du fortfarande mer skum.


Blacksmithfarm röstar på glömmerallt
För jag tycker inte att hennes teori idag går ihop. Och för att jag inte hittat någon skummare kandidat idag. Känns som att den händelselösa natten paradoxaltnog gjort det svårare att hitta onda, även om det såklart är bra att vi slapp käken.
 

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
10 831
Senast: Madalitso
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
12 677
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
12 419
Senast: Niyama
·
Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
10 227
Senast: bollen__
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Valp 2024
  • Bra blötmat
  • Bra torrfoder

Hästrelaterat

  • Nybörjarponny!
  • Dressyrsnack 17
  • Föl 2023

Omröstningar

Tillbaka
Upp