Bukefalos 28 år!

Wild Kids (ulvlek)

Jag har tydligen också problem med tidigare DL och har precis kommit hem. (jobba till 1630, sen stallet)

Jag var ju tydligen rätt ute med Niyama igår, och mina tankar om var några/någon av de onda rösterna låg. Därför tror jag också kanske min idé om att de (ulvarna) första natten försökte rädda en av sina egna genom att rösta ut Q. I så fall var det GA eller Aliisa det skulle kunna handla om.

Nu visade ju sig GA vara ond (och Aliisa god).

Nu blev det jobbigt och jag vet inte riktigt vem jag skall rösta på.

Tror inte Pega är ond. Kanske troll men inte ulv. Pga hur han röstat.

Elo röstar på Hemlig

Utifrån att Hemlig har röstat på 2 goda (DL 1 och 2) samt att jag inte tror att Pega är ond (eller i alla fall ulv).
Kolla röstlistan igen. Jag röstade på Niyama igår.
 
Så GA var ond, vilket ju var skönt. Jag kommer ha svårt att producera ngt innan dl, nattar barn och kan inte kolla inlägg från innan
 
Jag ska iväg på lite träning om ett tag så tänkte lägga min röst så jag inte missar.
hemlig röstar på Pegasus63
För att han igår ville fokusera på troll istället för ulvar och för att jag faktiskt inte hittat något som för mig säger att han är god och letar ulvar.
Mirtai röstar på hemlig

För att hon röstar enligt en teori som inte alls tar upp allt som hänt senaste dygnet vilket känns märkligt.

(slänger in en röst för att säkert hinna om dl inte förlängs)
 
Vad jag kan se så här långt är att det kan ha varit lottning mellan GA och Nyiama igår eftersom Goda lyan får skicka Röst i PM till LL, Spionen sitter ensam med sina rader att förvalta, då spioninfo inte hamnar i Goda Lyan innan hen dör, så de enda säkra info som finns ute är Siarens, vilket är svårt nog att urskilja.

Sedan funderar jag på Niyamas "desperata" försök att vända röstningen mot GA, då ju som flera har skrivit att det torde vara logiskt att rösta ut den som den utpekade siaren, BSF, har mistankar mot.

Min hjärna funderar på om allt det här kan vara ett skådespel från de ondas sida så att om Niyama åker ut så "måste" BSF och GA vara goda.

Mycket svaga teorier jag vet men

Pegasus63 röstar på BSF

Då jag tror det hela var skådespeleri från lyan igår
 
I och med att glömmerallt var självmordsbombare är det väl inte helt osannolikt att ulvar assisterade med utröstandet av Niyama istället.
Det lämnar Magnum, Pegasus, hemlig och Elo. Magnum har jag nog spontant inte reagerat på, Pegasus gjorde ju en anmärkningsvärd vändning mot Niyama och misstänkte snarare BSF än glömmerallt, vilket ju är lite udda. Elo behöver jag kolla närmre på och hemligs röst idag på Pegasus är ju lite småskum när den baseras på ett resonemang som inte riktigt stämmer.
Så, står mellan Pegasus och hemlig för mig, och för att hinna innan DL:
Hedinn röstar på hemlig
 
Eftersom bsf hade rätt om GA igår och då Elo själv nu röstar på mig för att jag röstat på två goda - vilket inte stämmer. Jag la andra rösten på Niyama igår. Ja jag hade röstat på Aliisa först, men ändrade mig då jag tyckte Niyama kändes ulvig.
Hemlig ändrar röst till Elo
 
Vad jag kan se så här långt är att det kan ha varit lottning mellan GA och Nyiama igår eftersom Goda lyan får skicka Röst i PM till LL, Spionen sitter ensam med sina rader att förvalta, då spioninfo inte hamnar i Goda Lyan innan hen dör, så de enda säkra info som finns ute är Siarens, vilket är svårt nog att urskilja.

Sedan funderar jag på Niyamas "desperata" försök att vända röstningen mot GA, då ju som flera har skrivit att det torde vara logiskt att rösta ut den som den utpekade siaren, BSF, har mistankar mot.

Min hjärna funderar på om allt det här kan vara ett skådespel från de ondas sida så att om Niyama åker ut så "måste" BSF och GA vara goda.

Mycket svaga teorier jag vet men

Pegasus63 röstar på BSF

Då jag tror det hela var skådespeleri från lyan igår
Du tror inte att BSF kan vara siare och har siat glömmerallt?
 
DL3
17:51 hemlig röstar på Pegasus63
19:58 glömmerallt röstar på Pegasus63

20:09 Magnum röstar på Elo
20:09 Blacksmithfarm röstar på glömmerallt
20:15 Mirtai röstar på glömmerallt
20:16 Hedinn röstar på glömmerallt

20:20 Blacksmthfarm röstar på Elo
20:21 Elo röstar på hemlig
20:26 Mirtai röstar på hemlig
20:28 Pegasus63 röstar på Blacksmithfarm
20:29 Hedinn röstar på hemlig
20:30 hemlig ändrar röst till Elo

Pegasus 63 0
Elo 3
hemlig 3
Blacksmithfarm 1
 
Vad jag kan se så här långt är att det kan ha varit lottning mellan GA och Nyiama igår eftersom Goda lyan får skicka Röst i PM till LL, Spionen sitter ensam med sina rader att förvalta, då spioninfo inte hamnar i Goda Lyan innan hen dör, så de enda säkra info som finns ute är Siarens, vilket är svårt nog att urskilja.

Sedan funderar jag på Niyamas "desperata" försök att vända röstningen mot GA, då ju som flera har skrivit att det torde vara logiskt att rösta ut den som den utpekade siaren, BSF, har mistankar mot.

Min hjärna funderar på om allt det här kan vara ett skådespel från de ondas sida så att om Niyama åker ut så "måste" BSF och GA vara goda.

Mycket svaga teorier jag vet men

Pegasus63 röstar på BSF

Då jag tror det hela var skådespeleri från lyan igår
DL2
14:12 Blacksmithfarm röstar på glömmerallt
15:36 Pegasus63 röstar på Mirtai
16:58 Hemlig röstar på Aliisa
18:14 Hedinn röstar på hemlig
19:03 Niyama röstar på glömmerallt
19:11 Magnum röstar på Niyama
19:21 hemlig ändrar röst till Niyama
19:28 Pegasus63 ändrar röst till Niyama
19:37 Elo röstar på Niyama
20:12 Aliisa röstar på Niyama

20:18 Mirtai röstar på Pegasus63
20:25 glömmerallt röstar på Pegasus63
20:29 Mirtai ändrar röst till glömmerallt


3 röster på GA
5 röster på Niyama

Goda lyan har 1 röst. De kan inte ha påverkat resultatet alls.
Niiyama var ond, GA var ond - så jag måste vara ond och ingå i ett skådespel? Du kan inte alls se mig som god menar du?

Verkligen svaga, till och med inkorrekta teorier. Känns som att du vill ha ut mig och letar teorier för att kunna rösta på mig snarare än tvärt om, går efter teorier för att hitta den som r skummast.
 
Vad menar du med annan specialroll? Om du röstar på henne antar jag att du tror att hon är ond?

I nuläget ja, med tanke på Niyama och GAs inlägg igår.
DL2
14:12 Blacksmithfarm röstar på glömmerallt
15:36 Pegasus63 röstar på Mirtai
16:58 Hemlig röstar på Aliisa
18:14 Hedinn röstar på hemlig
19:03 Niyama röstar på glömmerallt
19:11 Magnum röstar på Niyama
19:21 hemlig ändrar röst till Niyama
19:28 Pegasus63 ändrar röst till Niyama
19:37 Elo röstar på Niyama
20:12 Aliisa röstar på Niyama

20:18 Mirtai röstar på Pegasus63
20:25 glömmerallt röstar på Pegasus63
20:29 Mirtai ändrar röst till glömmerallt


3 röster på GA
5 röster på Niyama

Goda lyan har 1 röst. De kan inte ha påverkat resultatet alls.
Niiyama var ond, GA var ond - så jag måste vara ond och ingå i ett skådespel? Du kan inte alls se mig som god menar du?

Verkligen svaga, till och med inkorrekta teorier. Känns som att du vill ha ut mig och letar teorier för att kunna rösta på mig snarare än tvärt om, går efter teorier för att hitta den som r skummast.

Jag utgår här i från senaste röstlistan innan DL, där GA har 3 och Niyama har 4 röster..
 

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
10 199
Senast: Madalitso
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
11 962
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
11 840
Senast: Niyama
·
Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
9 542
Senast: bollen__
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Dressyrsnack 17
  • Skola om galoppör
  • Stora shoppingtråden II

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp