Windows mail.

• IT & mobiler
  • Trådstartare Trådstartare Rune
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 4
  • Visningar Visningar 849
R

Rune

Jag har idag lagt över min E-post på min laptop. Problemet är bara att jag måste gå till mailen varje gång jag vill se om det har kommit nytt mail. Det kommer inget "popupp" meddelande då jag får mail. Kan man ändra detta någonstans? Vart i så fall?
Jag har Vista.

Sv: Windows mail.

jag har adrig varken fått eller sett möjligheten att få ett popupfönster från Windows Mail (eller dess föregångare Outlook Express)
Däremot brukar det bli ett litet brev i aktivitetsfältets högra hörna, som visar att där finns nya mejl.

För mig kommer det ett brev i aktivitetsfältet vid nya mail men bara om jag har Windows Mail öppet.

testa att köra med windows live mail, betydligt mer trevligt program

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Vilka rättigheter har man egentligen som kund? Två gånger den här våren har jag beställt, för mig, två dyra varor. Det första...
Svar
15
· Visningar
1 027
Senast: corzette
·
Samhälle Ja det är väl inget nytt. Bokat hemleverans idag klockan 8-12. Ingen kommer, inget meddelande. Ringer postnord, de frågar efter värde på... 2
Svar
37
· Visningar
3 190
Senast: hastflicka
·
IT & mobiler Gmail appen i min Samsung har plöstligt slutat avisera att jag har nya mail. Vad jag minns har jag inte ändrat några inställningar och...
Svar
10
· Visningar
766
Senast: Magnum
·
Juridik & Ekonomi Jag sitter i en väldigt tråkig och frustrerande sits. För fyra månader sedan gick vår TV sönder, precis en sådan där dag när vi var... 2
Svar
26
· Visningar
2 881
Senast: Derivata
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka