Windows XP

Fraggel_Tess

Trådstartare
Nåt har hänt! Min dator väldigt lång tid på att starta upp sig. Det står länge och tragglar när det typ står "Windows Xp" med svart bakgrund innan man kommer igång. Vad kan det bero på? Gjorde en återställning men nä likadant!

Sv: Windows XP

har du gjort nått med datorn..? installerat program? laddat ner saker? funkar alla fläktar som de ska m.m?

hur är det med utrymme på hdn? datorn kan bli seg om det finns för lite ledigt utrymme osv..

Sv: Windows XP

Har du spyware-program & virusprogram installerade & uppdaterade?
Har du diskkontrollerat, diskrensat & defragemterat på sistone?

Liknande trådar

Övr. Katt Jag har två nya ungkatter (typ 9 månader), som blev klappade en del när de var små men som senaste månaderna innan de kom till mig inte...
Svar
15
· Visningar
1 130
Senast: Skjøldur
·
Anläggning Behöver hjälp att förstå hur detta ”omöjliga” kan ske! Min häst står i en utebox. Det är totalt två uteboxar som hör till stallet, så... 2
Svar
39
· Visningar
4 013
Senast: jemeni
·
Hästvård Står just nu i ett jäkla mysterium. Tankarna går som en studsboll. Tänker jag berättar händelseförloppet så får vi se vad ni har o säga... 2 3 4
Svar
74
· Visningar
5 205
Hundhälsa Hej alla! Jag ska försöka att fatta mig så kort jag kan. Jag har en Pomeranianpojke på 4 år. Han har aldrig tidigare haft några problem...
Svar
1
· Visningar
705
Senast: Jeps
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Sängproblem...
  • Bästa ögoncreme
  • Tjockistråden 4

Hund, Katt, Andra Djur