Wintec eller ngt liknande

Limelight

Trådstartare
Jag går i lite tankar att köpa ny/begagnad sadel. Kan tyvärr inte lägga några stora pengar.
Vet att jag vill ha en allround sadel, det är typ så långt jag kommit ;),
tänkte att ni kanske kan hjälpa mig i lite funderingar och tankar.
Sadeln kommer ligga på ett varmblodssto med ganska rak och något bredare rygg ( bredare för att vara varmblod).

Har funderingar kring Wintec bland annat, men kan inte direkt mkt om de sadlarna. Fördelar/nackdelar ?
Några andra förslag ?

Skriv gärna era tankar över något som ni tror kan tänkas passa oss :)
Tacksam för alla förslag som kommer in :)

Sv: Wintec eller ngt liknande

Du har inga bilder på hästens rygg? Blir lättare att hjälpa om man ser hur hästen ser ut.

Liknande trådar

Utrustning Då fröken häst är en riktig prinsessa på ärten så har hon bestämt sig för att sadeln inte passar längre. Teorin är att den blev för smal...
Svar
4
· Visningar
885
Senast: Jeps
·
Avel Nu vet jag att det finns trådar om travarkorsningar redan, men de jag hittade var från typ 2008, och funderar mer specifikt om just mitt... 2 3 4
Svar
65
· Visningar
14 502
Hundhälsa Vi i vår familj har under hösten hamnat i en fasansfull situation, som gjort och gör mig så upprörd och ledsen. Den 20:de september i år... 14 15 16
Svar
311
· Visningar
28 260
Utrustning Är i akut behov av ny sadel till hästen. Har några andar trådar här där jag testar två sadlar, Prestige Michel Robert(34/17 ullstoppad)...
Svar
7
· Visningar
2 757
Senast: Oknytt
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Oseriös avel 2023
  • Somna in hemma
  • Uppdateringstråd 31