Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Narcissus skrev:Problemet e ju om hästen inte e så vid som Wintec Wide e. Många klanju tro att deras hästar är väldigt breda medan dom inte e det egentligen. Wide e ju 110grader, det är ju väääldigt brett. De flesta hästar som är breda har runt 100/105grader.
Hmm, det kanske finns en chans i a f - den ryggen ser ju inte så farligttrassel skrev:Jag har haft min Wintec Wide i ett par månader nu, och är nöjd. Widen är den enda sadel som verkligen är bred i kanalen samtidigt som den är tillräckligt vid framtill nog åt min häst (vars rygg ser ut såhär).
WW är lätt och behändig och har en otroligt bekväm sits. Abret tycker jag är att den är en dressyrsadel förklädd till allround, jag som är 167 cm kort och mer har korta ben i förhållande till min längd, får knäna utanför vulstren om jag ska försöka korta lädren till hoppläder. Jag letar fortfarande hoppsadel, men kommer absolut ha kvar WWn som dressyrsadel.
Eh, skojar du, eller? I så fall skulle det ju inte heller vara någon vits att lägga en tjock padd under en för vid sadel!Narcissus skrev:Pälsen har ingen betydelse för bomvidden.....
Itchie skrev:Eh, skojar du, eller? I så fall skulle det ju inte heller vara någon vits att lägga en tjock padd under en för vid sadel!