Nikki o Fabian
Trådstartare
Finns det någon här som vet vad alla koppjärn har för gradantal?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Nikki o Fabian skrev:Ingen som vet?
jjeg skrev:Vilket är det vidaste som går att köpa?....
sissu skrev:Detta finns i en annan tråd, vet ej om det stämmer till 100% men där står följande.
gul 70-75°
grön 75-81°
svart 81-88°
blå 88-94°
röd 94-100°
vit 100-105
Följande siffror har jag sätt på tyska ebay...
Vita kopparjärnet, kammarvidd 33 och lila kammarvidd 35 37 och 38 så kan man gissa sig till vilket gradantal de lila kopparjärnen har.
jjeg skrev:...och dom passar inte dom " Vanliga" sadlarna....visstär det så!
Nikki o Fabian skrev:Tack för ditt svar, men jag fatta inte det sista stycket du skrev, kammarvidd....???? 35 37 38.....??????
jjeg skrev:...och dom passar inte dom " Vanliga" sadlarna....visstär det så!
vonna skrev:Har ett vitt som är xw ock ett svart som är xxw och som jag förstår är det vidaste som går sätta i .Har en wintec cair Dressyr. Det svarta järnet passar perfekt på min gammla svankryggiga häst eftersom bommen blir mer svängd med den i .![]()
vonna skrev:Har ett vitt som är xw ock ett svart som är xxw och som jag förstår är det vidaste som går sätta i .Har en wintec cair Dressyr. Det svarta järnet passar perfekt på min gammla svankryggiga häst eftersom bommen blir mer svängd med den i .![]()
minternet skrev:Hur menar du? Vanliga? De Wintec som inte är "air" eller helt andra sadlar?
Jag har ett vitt järn till min vanliga gamla wintec från -00
// M