Status
Stängd för vidare inlägg.

marieka

Trådstartare
Jag kanske blir en ponnymamma iallafall. :bump: I går var sonen(4 år) och provade att rida lite på ridskolan. Han var jätteduktig och tom travade lite :love: Han tyckte det var roligt så nu ska jag anmäla han till "knatteridning" som är varje söndag. *roligt*
 
Sv: wohoo!

Ha inte för stora förhoppningar bara....
Min son som blir 13 i år provade också på ridning ett tag, han var i samma ålder som din grabb. Han tyckte det var kul och red ganska många ggr, ända till dom skulle börja med gymnastik på hästryggen.. Då tyckte han att det räckte!! :D
Nu tycker han bara att det är kul om det är typ en rodeohäst som kastar av honom varannan minut. :D
Men jag håller tummen för dig..
 
Sv: wohoo!

:angel: :D

bibi: jag får njuta så länge det varar! :) han har stora planer iallafall: han ska galoppera, hoppa hinder och leka cowboy.....*söt*
 
Senast ändrad:
Sv: wohoo!

Snart sitter du i ponnymammaträsket. Stallet fullt med ponnysar. Träning är allt man hinner med och olika tävlingsplatser är allt du ser på helgerna. Huset förfaller, men stallet renoveras. Trädgården växer igen medan du bygger ridbana, Bilskrället får gå nåt år till för nu köpte vi ny transport.....

Bara vänta! :devil:
 
Sv: wohoo!

Vad kul :) Själv så funderar jag på kidnappa en av sambons kompisars dotter och förvandla henne till ponnytjej :D
 
Sv: wohoo!

Vad kul. Hoppas det håller i sig. Kanske blir som Mathias då som du hoppades på. Jätte roligt.
 
Sv: wohoo!

Gör det! Det var rätt roligt å se småknattarna trava runt när benen inte ens når ner under sadeln.

Shady: Ja, det vore urkul! få se om det håller i sig, han vill nämligen börja spela fotboll nästa år, och innebandy och basket osv. *bolltokig*
men jag håller tummarna! :banana:
 
Sv: wohoo!

Tyvärr är det väl så att kommer killar in på detta med bollar så ryker hästarna. Om nu inte din son är som min. Han älskar att spela fotboll, handboll m.m. hemma och i skolan, men INGET är bättre än hästar. Härligt för mig.
 
Sv: wohoo!

Då får jag hoppas på mitt kusinbarn! Hon vill nämligen också börja rida och min kusin är inte hästvan så då kan jag vara där :angel:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Småbarn Jag är ju föräldraledig med sonen och dottern går på samma förskola som sina kusiner på 1,5 och 3 år. Jag brukar hämta dottern strax...
Svar
19
· Visningar
1 686
Hundavel & Ras Behöver hjälp i att välja. Söker en liten hund, har en jaktlabbe idag på fem år och letar hund nr 2 som ska bli ”dottern” på 7 års hund...
Svar
15
· Visningar
1 283
Senast: Sofie.S
·
Ridning Det var sisådär 35 år sen jag var nybörjare. Dessutom är minnet därifrån lite oklart, men jag minns iaf att vi red med ledare iaf ett...
2
Svar
29
· Visningar
2 267
Träning I kölvattnet av Helgstrandsskandalen vill jag slå ett slag för grundridning (och markträning) och då menar jag inte lätt klass, utan...
6 7 8
Svar
149
· Visningar
7 558
Senast: Bison
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Dressyrsnack 16
  • Artroskopi äldre häst
  • Födda 2022

Omröstningar

Tillbaka
Upp