Bukefalos 28 år!

Word och Excel?

L

LillaMy1985

Hur får man tag i de programen?
Har datagrundkurs och ligger lite efter så jag skulle behöva jobba lite hemma men jag har ingen av de där två programen, måste jag köpa dem då? Eller går de att ladda ner någonstansifrån? :confused:
 
Det är komersiella program som säljs, jag vet att det cirkulerar piratkopior, men det är inget jag vill uppmana till att använda.
 
Du får köpa Officepaket från Microsoft. Kostar rätt mycket, det är ganska vanligt att få med dom till datorn om man köper en. Annars får du köpa hela paketet som innehåller Word, Excel, Outlook (e-mailprogram), PowerPoint och Acsess.
 
Det finns student- och lärarutgåvor att köpa som är billigare än orginalutgåvan.
 

Liknande trådar

Fordon När leasingen min bil går ut är planen att jag och sambon ska köpa en bil gemensamt. Nu har vi varsin men eftersom han har företagsbil...
3 4 5
Svar
93
· Visningar
5 159
Senast: MiniLi
·
IT & mobiler Min lap top börja bli gammal och sliten och börjar ha lite åsikter om vad jag ber den om. Jag kan dock inte leva utan dator, men har...
2
Svar
35
· Visningar
1 379
Senast: Enya
·
Mat Imorgon är det våffeldagen. Hur många kommer grädda våfflor? Jag är lite sugen, men vill inte äta mer än en eller högst två, helst med...
2 3
Svar
53
· Visningar
1 679
L
Skola & Jobb Dethär är inte aktuellt förmig NU utan det är mest för OM det blir det i fram tiden. Men jag skulle jätte gärna vilja få tips om nån här...
Svar
12
· Visningar
845
Senast: Rosett
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp