World och excel!

daymint

Trådstartare
Någon som vet om man kan ladda ner excel och word någonstans?Eller om man kan köpa endast de två programmen av microsoft,och slippa köpa hela office paketet ??Har xp.
 
Sv: World och excel!

Ta hem OpenOffice det är gratis och kompatibelt med Microsofts Office.

Visst kan du förmodligen hitta ställen att ladda ner Word och Excel gratis ifrån men det är olagligt.

Samtliga komponenter i Officepaketet är betalprogram.
 
Sv: World och excel!

Tack för hjälpen,självklart är det den lagliga vägen jag vill gå !
Vad jag förstår så ingår inte alltid officepaketet i xp home edition ,stämmer detta?
 
Sv: World och excel!

Nja XP home Editor är operativsystemet.

I vissa fall följer det med en bantad version av Office med när det gäller märkesdatorer.

Openoffice är bra och jag kör den själv men man få se upp för den visar inte 100% i Openoffice som den gör i MS Office så du vet det.

Macro och sådant fungerar inte alls vad jag har förståt.
 
Sv: World och excel!

daymint skrev:
Tack för hjälpen,självklart är det den lagliga vägen jag vill gå !
Vad jag förstår så ingår inte alltid officepaketet i xp home edition ,stämmer detta?
Office-paketet ingår inte i något Windows. Däremot brukar det ofta gå att köpa båda tillsammans till en något billigare peng.
 

Liknande trådar

IT & mobiler Försökte hitta Microsoft Office-paketet men det fanns bara från 2021 och tidigare. Har de slutat ge ut det? Är det Microsoft 365 som...
Svar
10
· Visningar
775
Senast: Rosett
·
IT & mobiler Jag behöver en ny dator. Velar mellan stationär och laptop. Förutom att surfa behöver jag ha word och excel. 17" skärm som minst på...
2
Svar
34
· Visningar
1 778
Senast: Enya
·
Kropp & Själ Har H och nära anhörigs tillåtelse att skriva detta men valt ett anonymt konto ändå. Har en nära anhörig med diabetes vi kan kalla hen...
2
Svar
31
· Visningar
2 024
Senast: Hajfisk
·
Hemmet Mina tankar går bara runt just nu när det gäller boende. Jag har sålt min villa och ska flytta i årsskiftet. Jag har en hyreslägenhet...
2
Svar
35
· Visningar
3 860
Senast: kolblakkur
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Hiss och diss del 5
  • Påsk pepp
  • Vilka poddar lyssnar du på?

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp