N
ninni
Jag hörde att WRAS valt att lägga sitt SM samma helg som SQHA Nationals, har inte funnit någon verifikation på nätet.
Någon som vet??
ninni
Någon som vet??
ninni
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Menar du ranch horse classic d e ju samma helg varje år. Så d lär väl bli 26-29/6 då. Lite info står på rha sida ,stugor får bokas from 7 jan tror jag d va.
Japp! Jag tycker oxå så men skrev aldrig nått men nu har du förklarat de så bra så jag håller med.Tycker det är väldigt dumt tillskillnad från de flesta
Det hindrar "quarterfolket" att vara med på Öppna SM och det gör att ännu färre quartrar kommer synas på det öppna SM:et vilket jag tycker är synd. ( statusen sänks och även så nivån på tävlingen..)
Japp! Jag tycker oxå så men skrev aldrig nått men nu har du förklarat de så bra så jag håller med.![]()
Tycker det är väldigt dumt tillskillnad från de flesta
Det hindrar "quarterfolket" att vara med på Öppna SM och det gör att ännu färre quartrar kommer synas på det öppna SM:et vilket jag tycker är synd. ( statusen sänks och även så nivån på tävlingen..)
Det som är sämst är väl den sits som kosseryttarna hamnar i, det finns ju begränsat med sådana klasser under året speciellt i år när det inte blir något HjoKo.
Korkat upplägg tycker jag.
ninni