WTF Spotify?

Sv: WTF Spotify?

*KL*
Jag ser den senaste åtstramningen/ändringen som ett självklart steg i Spotifys affärsplan... :crazy:
(Jag föredrar att köpa musik på CD eller online för engångsbetalning, så att jag efter köpet själv kan bestämma vad jag vill lyssna på, när jag vill lyssna, och vilken hård-/mjukvara jag skall använda för att lyssna.)

Jag förstår varför man t ex väljer att inte betala för spotify när det saknas så pass mycket av den musiken man gillar, jag har inte ens spotify och kommer inte skaffa eftersom det saknas mycket för att jag ska tycka det är värt det. Dessutom har jag redan allt på min dator.

Men de som inte lyssnar på "spotifymusik" är ju ändå inte spotifys målgrupp så på dessa förlorar de ju inte särskilt mycket. Ett företag kan ju inte tillfredsställa alla på en gång, men sedan är det ju mycket möjligt att deras utbud kommer öka - det är ju fortfarande ett relativt ungt företag.

Igår lyssnade jag på en av mina favoritlåtar på repeat på Spotify och hux flux sa den att "Nu hade jag nått maxgränsen och ville jag fortsätta lyssna på den låten får jag uppgradera till en betalversion".
Vad sjutton är det här? Någon annan som varit med om samma?

http://www.grooveshark.com

Gratis spotify dock i webläsaren så fjärrkontroller o sånt funkar inte men bättre ljudkvalite än spotify och helt reklamfritt om man nu inte tittar på högersidan där det finns lite reklam. Använd firefox med addblocker så slipper man all reklam även här på buke aftonbladet, youtube och så vidare. :D

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Vilka rättigheter har man egentligen som kund? Två gånger den här våren har jag beställt, för mig, två dyra varor. Det första...
Svar
15
· Visningar
1 039
Senast: corzette
·
Kropp & Själ Kan inte sova utan ligger och snurrar i sängen och funderar på något som psykoterapeuten sa till mig i dag. Jag ska besluta mig. För... 2
Svar
21
· Visningar
2 043
Senast: tuaphua
·
Kultur Hej på er! Jag tycker mycket om skivan Jag fortsätter glömma med Jocke Berg men det finns en låt jag stör mig lite på, nämligen 4...
Svar
6
· Visningar
1 498
Senast: keons
·
Relationer Jag skulle vilja bolla lite kring det här med initiativförmåga och känslan som jag har av att alltid vara den som tar initiativ och "tar... 2 3 4
Svar
76
· Visningar
7 632

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka