Xbox? Spel?

Jaa det förstår jag, men många spel till 360 finns att få tag på begagnade och mycket billigt! Kan också säga, det är värt att spela äldre spel först, för när du väl börjat spela på en nyare konsol är det inte längre lika kul att gå tillbaka till de äldre spelen :D

Kan tänka mig det! Men min kompis lär vilja ha tillbaka konsolen snart så det är lika bra att köpa eget snart så jag inte blir utan. :nailbiting: :D
 
Lite sen, men jag röstar också för PS4! Jag har den vanliga varianten, ej Pro, och det funkar bra. Men visst blir man sugen på ännu mer prestanda ibland.

Precis som många andra säger så är Horizon: Zero Dawn ett mycket starkt kort för PlayStation. Det är ett fantastiskt spel på alla sätt och vis, från grafiken till storyn till bara känslan. :love:

Anledningen till att jag uppdaterade till PS4 efter att ha haft ett PS2 sedan urminnes tider var ju så klart Spyro Reignited Trilogy. :love: Underbart mysiga spel med grym musik av Stewart Copeland från The Police.

Några andra spel jag kan rekommendera är Unravel (svenskt spel, otroligt vackert!), Heavy Rain (urprungligen till PS3, men finns uppdaterad version. Grym story!), The Last Guardian, Detroit: Become Human... Det finns mycket bra! :)
 
Tusen tack för alla tips!! Jag har googlat alla spel ni föreslagit och kommer säkert spela typ alla. :D

Det blev ett playstation 4 slim! Och första spelet blev rdr2, fanns inget annat intressant på min lokala affär. Blir till att beställa från nätet i fortsättningen när jag tagit mig igenom Rdr2!
 
Tusen tack för alla tips!! Jag har googlat alla spel ni föreslagit och kommer säkert spela typ alla. :D

Det blev ett playstation 4 slim! Och första spelet blev rdr2, fanns inget annat intressant på min lokala affär. Blir till att beställa från nätet i fortsättningen när jag tagit mig igenom Rdr2!
Tips är att det finns massor av billiga spel på Tradera, för typ en sjättedel av priset för ett digitalt spel...
 
Tips är att det finns massor av billiga spel på Tradera, för typ en sjättedel av priset för ett digitalt spel...

Ja jag har kollat runt där, kommer absolut köpa därifrån framöver! Att det blev spel från butik idag var mer att jag ville komma igång direkt idag och inte vänta några dagar. :D Det här med försenad belöning är inte min grej. ;)
 
Ja jag har kollat runt där, kommer absolut köpa därifrån framöver! Att det blev spel från butik idag var mer att jag ville komma igång direkt idag och inte vänta några dagar. :D Det här med försenad belöning är inte min grej. ;)
Jag vet precis 😁 Välkommen in i en fantastisk värld! Obs: man fastnar så hela nätterna försvinner. Och går man ut och spelar cooperativa spel online, så träffar man en massa spännande människor! (Jag sprang på min partner den vägen 😁). Jag heter TheFrodolfs på psn, om du vill ha nån att köra online med nån gång (spelar dock ej rdr).
 
Jag vet precis 😁 Välkommen in i en fantastisk värld! Obs: man fastnar så hela nätterna försvinner. Och går man ut och spelar cooperativa spel online, så träffar man en massa spännande människor! (Jag sprang på min partner den vägen 😁). Jag heter TheFrodolfs på psn, om du vill ha nån att köra online med nån gång (spelar dock ej rdr).

Jaaa jag vet, har inte hållt på så länge alls men är redan helt indragen. Oh men kul, jag kanske hör av mig längre fram när jag kommit igång lite! :)
 
Tusen tack för alla tips!! Jag har googlat alla spel ni föreslagit och kommer säkert spela typ alla. :D

Det blev ett playstation 4 slim! Och första spelet blev rdr2, fanns inget annat intressant på min lokala affär. Blir till att beställa från nätet i fortsättningen när jag tagit mig igenom Rdr2!
Woho! Skriv sen vad du tycker om RDR2, har själv lagt ner otroligt många timmar i det :D Fantastisk spel!
 

Liknande trådar

IT & mobiler Som rubriken avslöjar går jag i tankarna på att köpa en spelkonsol, vilket jag inte haft själv sedan min PS2a när jag var liten. Jag har...
Svar
13
· Visningar
743

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp