I
Inloggningsnamn
Någon som har bilder eller vet någon sida på nätet som har bilder och info om Fabian XX BRP 7 (RP 123) e. Dunphy u. Farandole ue. Gay Baron? 
Loggan

Loggan
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Om nu Fabian är så outstanding är det ju konstigt att inte han är godkänd inom ASRP, möjligtvis ligger det gammalt groll bakom, vad vet jag?
Jag håller helt med dej i det fallet, jag har länge varit kritisk till ASRP's monopolställning(allt ej renrasigt under 148cm ska regggas där för att få tävla) och ensidiga urval av hingstar dvs enbart tyska och holländska gångartshingstar, hoppförmågan verkar helt bort- glömd.Inloggningsnamn skrev:Vad menas med det? Finns det inte bra hingstar utanför ASRP? Alla hingstägare kanske inte ser det som en tillgång att vara godkänd av ASRP!
Loggan
Joker1 skrev:. Men han kommer ju knappast gå igenom bara för hans storlek, han måste ju visas om eller prestera något bra först. Så är det ju faktiskt för alla....
Inloggningsnamn skrev:Vad har de andra XX-hingstarna presterat som är godkända i ASRP? Förutom gått på bana.............
Loggan