JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Yajamila bästa 5-åriga hopphäst
(Ridsport) AVELSCHAMPIONATET, FLYINGE : Yajamila, under Douglas Lindelöw, vann 5-årschampionatet i hoppning efter omhoppning mellan fem ekipage.
Läs mer...
Moderator
Hästnyheter
Breeders bästa 5-åriga dressyrhäst så här långt heter Demand och rids av Yvonne Österholm. ”Det mest kompletta utförande vi sett...
Hästnyheter
Världscupen i hoppning pågår i Leipzig med tre svenskar till start. Douglas Lindelöw är med i den avgörande omhoppningen. ...
Källa /...
Hästnyheter
Douglas Lindelöw och Zacramento slutade sexa i Leipzigs världscuphoppning efter att ha varit felfria.
Men det var i skuggan av Christian...
Hästnyheter
En nyhetsnotis om att Henrik von Eckermann varit tvungen att behandla Yajamila veterinärt skapade spekulationer. Ridsport ringde upp...
Saker folk lämnar kvar när de flyttar
Tjatter Förutom den där grejen till duschen så var det allmänt uselt städat i min förra lägenhet. Tomma nudelpaket hittades när jag tog ur...
Liten
3 minuter sedan
Sytråden del 4
Fritid Nästa tokiga projekt:
En tunika som skulle sys istretchigt tyg men som syddes i ostrerchigt gratis tyg.
Mötte dottern när jag provade...
Jamtland
4 minuter sedan
Svar: 1 600
Visningar: 88 171
Allmänt