YIIIIIIIHAAAAA!!!!

R

Rallebralle

Äntligen....inatt kom tre små viltfärgade bebisar. :love:
Ingen blå,*mutter,mutter* :mad:
Men de vilda är så söta så det kvittar. :D
Namnen blir "Nånting" af Marrakech. :D :D
 
Ja,tre dagar över tiden.....fortfarande innom normalgränsen dock......Jag hade velat ha ut dem på 63:enhhhhhhhhhhh dan nu kom de på 66:e :smirk:

Och jag var inte alls nyfiken på antalet,nix inte ett dugg... :angel: :angel: :angel:
 
nhhhhhhhhhhh

Scilla står på tangentbordet..... :smirk:
 
Jag tog ett par bilder med telefonen,värdelös skärpa men bättre än inget.

De kommer lite senare eller imorgon....jag har råkat avinstalera bluetoothen.....
 
Förresten så ser de ut som alla andra viltfärgade abybebisar.......tålamod min vän tålamod...... :smirk: :smirk: :p
 
Nope.....jag hade visst lovat bort mig ....dubbelbokat lite.
Jag skulle inte ställa där men lovade Jan Sjögren att jag skulle stå i kafeterian,dessutom har jag lovat att komma dit och visa upp Marrakech.......Hon som hade Wiola innan mig kommer dit,från Skytten´s. :angel: :angel: :angel:
O så har jag LOVAT morsan att stå och sälja grejjer med henne på loppis. :smirk:'

Janne frågade mig nyligen ....o morsan "long time ago"....så jag får nog göra det jag lovade först..... :smirk:
 
Nu ska de få sina namn också-----
Medina,Sahara,Agadir,Zagora

Nä,jag har inte fyra ungar,bara ett namn i reserv.

Då kommer de att heta t.e.x: Medina of Marrakech. :D :D :D :D
 
Ååhhhh bebisar :love: :love: :love:

Om jag bara kunde övertala min sambo om att köpa en raskatt. Men han vägrar att ta in en katt till i huset, jag har tom sagt att man kan tjäna pengar på dem om det är en fin hona som man kan ta ungar på...inte ens det fungerade :eek: :confused:
Jag som trodde att killar gillade allt som gick att tjäna pengar på ;) :D
 
Kan ju bero på att alla pengar man tjänar går till utgifter som utställningar,försäkringar osv....man tjänar inte ett skit.... :smirk:

Jag har ett kattkonto där alla pengar från parningar och kattungar kommer till det är därifrån jag betalar vaccinationer,anmäkningar,resor till och från utställningar osv.......det är först nu som jag börjar gå plus..... :p
 
:p...för sent

Den ena honan ska till ett par som bor i sta´n,de har även bokat en unge ur Lilla blå´s kull.
Hanen och den andra honan ska gå till avel,är sålda till uppfödare.
Eni Solna och en i Uppsala(Alunda)
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Var till vc idag för min andra dos av järn intravenöst, fick en förra veckan också. Fick vänta ett tag efter bokad tid vilket jag...
2 3 4
Svar
78
· Visningar
7 830
Senast: Rosett
·
Övr. Hund Efter 10 år utan hund köper pappa äntligen en ny familjemedlem. Flatcoated retriever valp kom hem igår kväll :love: Själv har jag som...
Svar
7
· Visningar
1 376
Senast: Kakis
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Det är bevisat. Fyra dagar. Fyra dagar provade jag att "jobba" 25%. 5:e dagen var jag hemma. Med en sån fruktansvärd värk i nacken...
Svar
5
· Visningar
1 832
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Jag stöter på en del vilda djur i skogarna där jag bor. De flest har jag fått nåt slags förhållande till och vet på ett ungefär hur de...
Svar
1
· Visningar
1 799
Senast: Luff
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp