ylletäcke med gjordar?

misan

Trådstartare
var finns det, förutom börjes?
horze har finntacks täcke, så det funderar jag på. men finns det fler ställen på nätet där detta säljs?
är intresserad av alla med gjordar!
(någon som provat det som säljs på ridsportshopen?)

Sv: ylletäcke med gjordar?

Köp det från Börjes det är bra!

jag har ett från Hansbo med gjordar! av dom kan du ju bestämma själv helt hur det ska se ut med färger å kantband osv..

Börjes (iaf det som såldes runt 2002, grönblått) tycker jag är värdelöst. Usel passform och verkligen übertunt. Billigt är det iofs, men det är väl det enda... :smirk:

F ö är jag också rätt nyfiken på FinnTacks ulltäcke, har Horzes, men tycker att det också är för tunt och för stort i halsen.

Det från börjes är jättetjockt och jättebra! :love:

//Krizz

Håller med om att Börjes täcket är tjockt o bra. Om det är bra lr inte i passformen beror på hästen. På min häst ligger det iaf jätte bra. Det kostar en tiondel av vad Hansbo täcket gör iaf.

Jag tycker Börjestäcket är bra för pengarna, kvalitén är bra men passformen är inte så bra tycker jag, dock har jag hört att de har ändrat den efter att jag köpte det (jag köpte mitt i somras) för mitt är för stort i bogen till min häst och trots det så är hon just, väldigt bred över bogen.

kan varmt rekomendera Finn-Tack.
Har deras ylletäcke med läderremmar. snyggt, fyller sin funktion kanon, och sitter perfekt.
absolut ett av dom bästa täcken jag har.

misan skrev:
var finns det, förutom börjes?
horze har finntacks täcke, så det funderar jag på. men finns det fler ställen på nätet där detta säljs?
är intresserad av alla med gjordar!
(någon som provat det som säljs på ridsportshopen?)

Ett golden stripe, sååååå fina:love:

kl

Nån som vet vad det är för skildnad på Ylletäcke - ekonomi för 349 och den vanliga ulltäcket för 689? Båda är från Finn-tack.

Det vanliga kanske är tjockare och bättre kvalité på?
I omed att det andra heter ekonomi? Men annars kan du ju maila till Horze och kolla upp det.

hansbo har jag med,underbara ulltäcke
mitt e dock köpt på rea så jag fick inte bestämma färg själv men de gör inget fick den klassika golden stripe

Liknande trådar

Utrustning Jag har en två-åring som kommer börja bli inriden mot slutet av året då hon kommer vara runt 2,5 år. Vi har ett fåtal pensionerande...
Svar
5
· Visningar
448
Senast: Emuliiaa
·
Utrustning Ett av Eikars Amigotäcken har börjat ta in en del vatten på rumpan efter att jag varit tvungen att tvätta det (med täckestvättmedel) i... 2
Svar
27
· Visningar
1 785
Utrustning Söker ofodrat regntäcke till shettis. Har haft ett Himalaya som köptes för säkert minst 15 år sedan som har varit toppen i allt. MEN jag...
Svar
2
· Visningar
416
Senast: Elektron
·
Kläder & Bli fin Vi gjorde misstaget att köpa en förlovningsring som bara var guldpläterad så den är rejält avskavd redan efter 1,5 år så vi funderar på...
Svar
18
· Visningar
1 433
Senast: Lyan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka