Yoga surkärring !!

MissFideli

Trådstartare
Nu har hon satt sin sista potatis, min lilla sötnos. Hon har hoppat på Fia så många gånger sista dagarna att Fia fräser såfort Yoga kommer i närheten. Och det gör i sin tur att Yoga blir rädd/arg/stressad så då hoppar hon på igen.
Nu har jag byggt en provisorisk hage i sovrummet till dom små, för det var det enda rummet med dörr. Så nu får hon sitta instängd när jag inte är hemma, så Fia får lite lugn och ro.

Annars är det bra med småttingarna. Nån hade varit på lådan igår och kissat, och nån hade varit precis utanför lådan idag och kissat :smirk:. Inte lätt att hålla tätt när man är liten. Äta riktig mat tycker dom verkar allt för tråkigt, så dom diar bara fortfarande, men växer så man nästan hör det knakar. Bus, bus, bus dagarna i ända. Och underbart söta. :love: :love: :love:
 
Iiiiih! Vad roligt att det går bra! :)
Hur är det med ögonen nu då??
Snart blir det gardinstångsbestigning för dem. Inte fullt så kul kanske... :smirk:

Nu har vi bara tre veckor kvar innan det är dax här hemma.
Kom nyss på att det kanske blir lite trångt med kattungar+2 vuxna katter på 45kvm... :D vet inte vart vi ska bo bara.
 
Det råkade inte vara du som körde buss nr 14 från Universitetet kl:13.46 idag??
Kom på det när jag satte mej att det kunde vara du...men vågade inte gå fram och fråga :o
 
Jösses ja, dom hoppar högt redan. 5 v på torsdag och hoppar utan problem 30 cm. Därför har dom fått överge min pallkragshage och bo i en egentillverkad (tavlor är kanon :angel:)

Dom är så söta så jag kan äta opp dom vilken sekund som helst. Fast nästa middag blir nog Yoga, usch vad jag är less på henne nu :mad: :cry:
 
Bara en bild, på ett stycke blå näsa. Eller nått som kommer att bli ett stycke blå näsa. Försäljningstrick :devil: :angel:
 
hoho, vad roligt då vet jag vem du är!! :banana:
synd att man är så feg bara.
bussen körde du riktigt bra iaf :D
 
:mad: Och jag ville gärna veta vem du var :mad:
Var du nån av dom som kom springande?

Tack också för komplimangen, alltid roligt att få beröm :o:bow:
 
Gick på där första kuren är efter Universitetet.
Hade svart mössa (ner över ögonen :D), svart lång jacka och en vit liten väska + palestinasjal...
 
Jahaja, och du sa inget din... :mad:
Men var det när du åkte som jag stannade och tog på 2 som kom springande? Eller det kanske var senare... :confused:
 
Vet inte om det var då. Sitter och dagdrömmer jämt.
Tog fel buss häromdagen från stan och märkte inte det förens jag kom till Markbacken :angel:
Kul att sitta där mitt i natten.
 

Liknande trådar

  • Låst
  • Artikel
Dagbok I oktober 2007 så kom en liten ljusbrun kille med fyra vita tassar hem till mig, fyra månader gammal! :love: Imorgon fyller samma kille...
Svar
6
· Visningar
2 679
Senast: Takire
·
Övr. Katt Det vill sig inte riktigt med att introducera katt nummer tre. Y är en 12-årig kastrerad hane. Levt med sällskap hela livet minus två...
Svar
15
· Visningar
1 762
Senast: Pilot
·
Övr. Hund Hej! Det här är mitt första inlägg på forumet och jag måste få råd av er kloka. Jag har sån obeskrivlig ångest just nu och vet inte hur...
2
Svar
37
· Visningar
5 704
Katthälsa Tänkte ventilera lite om det problem vi haft med att katterna kissar inne senaste veckan. Det började med att Aslan råkade kissa på...
Svar
8
· Visningar
1 653
Senast: cili
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Akvarietråden IV
  • Hundrädda
  • Airtags, selar etc

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp