Ramona
Trådstartare
Nu ar det dags for mina foraldrar att skaffa en hund. De har lite hundvana fran mej och mina valpar
, ar intresserade och jag skulle gott och val kvalificera dem som hundagare. Nu ar det ju sa att de ar mellan 50-60 ar, inte sa jatteaktiva med promenader, men de har en tradgard med fint staket.
De ar mana om huset, speciellt nu nar brorsan och jag har flyttat hemifran, och vill helst inte ha en hund som faller mycket. Den ska vara liten, sa att den far plats i handvaskan nar det behovs. Mamma ar lite pysslig och jag skulle tanka mej att hon vill ha sma rosetter och gulligheter pa hunden.
Vad tror ni om en Yorkshire Terrier? Eller kanske en Bichon Frise?
Jag har hort att Yorkies ar svara att fa rumsrena, ar detta sant eller bara elaka rykten?
De ar mana om huset, speciellt nu nar brorsan och jag har flyttat hemifran, och vill helst inte ha en hund som faller mycket. Den ska vara liten, sa att den far plats i handvaskan nar det behovs. Mamma ar lite pysslig och jag skulle tanka mej att hon vill ha sma rosetter och gulligheter pa hunden.
Vad tror ni om en Yorkshire Terrier? Eller kanske en Bichon Frise?
Jag har hort att Yorkies ar svara att fa rumsrena, ar detta sant eller bara elaka rykten?