miamiSwing

Trådstartare
om ja är inne på youtube så går de inte o lyssna klart på hela låtarna!
Det funkar ett ett tag sen slutar den typ o ladda så den tänker bara men händer inge mer.
Nån som vet varför de blir så? :(

Sv: you tube

youtube i sig verkar ha problem med filmer ibland och vad det beror på vet jag inte men vad har du för uppkoppling? för mig brukar det fungera utmärkt sen vi äntligen fick bredband!

Sv: you tube

Puttar upp tråden lite. Finns det ingen bukare som vet va ja kan gör för att kunna lyssna ¨på låtarna på youtube? vill så gärna lyssna men de går inte mer än små stunder. har sladdlöst internet om de har nån betydelse.

Liknande trådar

IT & mobiler Ni som har bredband på bundet avtal hos Tele2, kolla eran mail!! Det har gått en propp i huvet på nån chef på Tele2 för de tänker höja... 2
Svar
25
· Visningar
1 108
Senast: Enya
·
Kropp & Själ Jag känner mig lite dum men jag har inte riktigt koll på begreppen och undrar om bukeoraklet kan hjälpa mig? Som jag har förstått det är...
Svar
1
· Visningar
285
Senast: Luff
·
Skola & Jobb Gammal användare, nytt nick pga ämnet. Jag har ett myndigt barn som haft det bitvis kämpigt hela tonåren. Många händelser av olika... 2
Svar
38
· Visningar
1 675
Senast: Rosett
·
R
Kultur Jag har blivit informerad om ett Mycket Viktigt evenemang, till vilket biljetterna släpps inom kort och ansvaret för att få tag på...
Svar
17
· Visningar
1 262
Senast: Kirre
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka