M

Millan_gulligast

hej,jag har skaffat you tube och vill lägga upp ett liknande sånt här fast på min häst:

ex.http://uk.youtube.com/watch?v=vUiXG4pOONc

hur gör jag dåå!!!när jag är inne på min sida på you tube skulle bli sååå himla glad för hjälp!kram/becca
 
Sv: Youtube!

1. Högst upp på din sida finns en vit ruta med bland annat en sök ruta och lite blå länkar. Tryck på den det står "Upload".

2. Skriv in en titel du skulle vilja ha, en beskrivning (description), välj Pets & animals vid Video category. Vad som menas med Tags är de ord som kollas vid sökning på videor. Om du har skrivit t.ex. hästar och någon söker på hästar så kommer din video att komma upp bland andra. Så där skriver du ett par ord som passar till videon. T.ex. Hästar bildspel Anna (om hästen heter så) osv.

3. Tryck på Upload a video. En ny bild kommer upp, där du ska trycka browse och bläddra fram till din video.

Nu ska det fungera när den väl är klar.
 
Sv: Youtube!

1. Högst upp på din sida finns en vit ruta med bland annat en sök ruta och lite blå länkar. Tryck på den det står "Upload".

2. Skriv in en titel du skulle vilja ha, en beskrivning (description), välj Pets & animals vid Video category. Vad som menas med Tags är de ord som kollas vid sökning på videor. Om du har skrivit t.ex. hästar och någon söker på hästar så kommer din video att komma upp bland andra. Så där skriver du ett par ord som passar till videon. T.ex. Hästar bildspel Anna (om hästen heter så) osv.

3. Tryck på Upload a video. En ny bild kommer upp, där du ska trycka browse och bläddra fram till din video.

Nu ska det fungera när den väl är klar.

okej,men typ så här att man kan lägga in inslag av texter,bilder och filmer i en och sasmma"video"?
 
Sv: Youtube!

I så fall är Windows Moviemaker ett ganska bra och lättförståeligt program. Det följer med datorn när man köper den (förutsatt att man har Windows förstås). Sedan, när videon är klar, kan man lägga upp den på YouTube.
 
Sv: Youtube!

I så fall är Windows Moviemaker ett ganska bra och lättförståeligt program. Det följer med datorn när man köper den (förutsatt att man har Windows förstås). Sedan, när videon är klar, kan man lägga upp den på YouTube.

okej..:bump:
 
Sv: Youtube!

Missförstod lite isåfall :(

Om du vill göra en video så lär du ett program som någon annan sa. Finns Windows egna och andra. Pinnacle studios har ett bra annars.
 
Sv: Youtube!

Missförstod lite isåfall :(

Om du vill göra en video så lär du ett program som någon annan sa. Finns Windows egna och andra. Pinnacle studios har ett bra annars.

ok,men hur gör man för att få de då?
 
Sv: Youtube!

Man kan ju köpa det eller ja.. Förskaffa sig det på andra sätt. Vet inte vad de har för policy här om nerladdning, men jag säger bara att det går.


Testade nyss Windows Moviemaker, och det verkar vara helt ok. Enkelt att använda osv.
Fortsatt lite på testingen av moviemaker och det verkar bra som tusan för nybörjare.
 
Senast ändrad:
Sv: Youtube!

Vågar nästan lova att hon som gjorde filmen du länkade till har använta Moviemaker.
 
Sv: Youtube!

Har du XP eller Vista har du redan programmet på din dator. klicka på start/alla programm och kolla noga...
 
Sv: Youtube!

nu har jag laddat upp en video på you tube,men nu funkar de inte och titta på den,även om jag söker på de ord ag har tagit som"tags"
 

Liknande trådar

Ridning Jag har just nu väldigt mycket tid framför datorn och har hittat ett antal brittiska Youtubare som filmar sina uteritter med GoPro. Jag...
2
Svar
34
· Visningar
4 529
Relationer Hur mycket är egentligen värt att offra för kärlek? Är 38 år, har varit tillsammans med min pojkvän i ett år. Han bor 1 timmes bilfärd...
5 6 7
Svar
132
· Visningar
12 733
Senast: Ramona
·
Kropp & Själ Jag är sedan en tid tillbaka sjukskriven på grund av utmattningssyndrom, och har från flera håll fått höra att jag ska "ge mig själv tid...
7 8 9
Svar
161
· Visningar
11 299
Senast: MML
·
Hästvård Hej! Jag och min syster är fodervärd till en häst. Vi har haft henne i ca 3 veckor ”själva”. Min syster har ridit henne hos ägaren i...
Svar
7
· Visningar
1 633
Senast: Hoarfrost
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 29
  • Mat till kräsen liten valp
  • Omplacera problemhund?

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp