Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Zeppelin representerar rent holsteinerblod på fädernet via farfar Ramiro. Fadern Saluut tävlade framgångsrikt i GP-hoppning m Johan Heinz. Han är även morfar till den i KWPN godkände dressyrhingsten Kennedy. Modern Olanda var keur preferent.Zeppelin har placeringar och vinster i såväl nat.som int.GP-hoppn. Han var placerad-94 i Spruce Medows.Drygt 20% av Zeppelins totalt födda avkommor har kvalat till BT och Scand.Op, varav ett flertal varit högt placerade i finalerna.Flertalet avkommor har placeringar och vinster tom svår hoppning.Zeppelins mest framgångsrika avkomman idag är dottern Spit Fire Equus- som var placerad i 1,60 hoppning redan som 9åring med sin uppfödare Li Kroog.Spit Fire tävlas idag med den äran av dottern Kim Kroog.
Nej! eller, det har väl hänt men inte alls i samma omfattning som på skolan... inga problem att få fram henne eller något sådant.
Åh, det förstår jag! så otroligt synd att Calle blev halt! har du hört något mer om hur det är med honom?
Mm, bara han blir bra så...
men du har andra hästar att rida i sommar eller?
Nja, jag har ingen pejl på vart det är tävlingar eller när, är inte medlem i någon klubb heller (fast man kanske får tävla iaf?)
jag hoppas på att jag kommer få tävla henne lite i höst när skolan har börjat igen istället.
Cronis:
Vad kul att du har träffat Zeppelin själv! Z stoet jag har hemma är otroligt trevlig att rida och mycket känslig. Exakt samma färg som Z och lite lik honom på huvudet. Helt okej gångarter för att vara hoppstammad, en hel del swung!
Ja, det får vi hoppas på!! Joda, jag har 2 andra så man är inte hästlös..Men det är ju inte riktigt samma sak.. Och jag hade tänkt debutera LA med Calle i sommar Men så blir det inte!
Passa på att tävla så mycket som möjligt i höst, jag ångrar att jag inte gav mig ut tidigare! Man lär sig och utveckals massor av det... Jag ångrar att jag inte började på hösten, utan jag väntade ju ända till våren..Dumt! Men men...gjort är gjort!
Du får träna massor så du och Lisa kan knipa skolmästerskapet nu...!! Ettorna, blivande tvåorna får ni spöa nu!!! Jag hade gärna hjälpt till men...
Lisa är döläcker!! den ökade traven kan man inte klaga på heller
Hästmänniskan Priset på gårdar är mest kopplat till pendelavstånd till arbetsmarknaden.
Nära Stockholm = jättedyrt.
Likadant i Sörmland.
Men det finns...