Dagbok

En plats för blogg-liknande inlägg och kommentarer. Här kan du skriva en offentlig dagbok.
Trådar som inte verkar vara dagbokstrådar kommer flyttas till rätt forum. Användare har möjlighet att radera sina inlägg och sina trådar under detta forum. De har för närvarande även möjlighet att låsa tråden och att radera andras inlägg. Huvudmoderator: Gunnar

Filtrera med prefix:

Dagbok Har inte sovit en blund på hela natten. Ligger fortfarande och skakar och spänner mig så fort jag inte aktivt tänker på att slappna av...
2
Svar
23
· Visningar
2 206
Senast: Nevermind
·
Dagbok Vet inte var jag ska ta vägen. Så det fick bli buke. Sitter och skakar och pulsen slår igen. Har panikkänsla i kroppen. Tårarna rinner...
Svar
2
· Visningar
443
Senast: Kilauea
·
Dagbok Jag sommarjobbar på en ort en bit hemifrån (tar mellan 1-2 h med bil beroende på trafik och cyklar hemifrån ca 3 h innan passet börjar...
Svar
0
· Visningar
614
Senast: Nevermind
·
Dagbok Usch, vad ont det gör. Var inne på djursjukhuset med min familjs hund idag och det var inget snack om saken, han ska få somna in efter...
Svar
3
· Visningar
1 090
Senast: Kilauea
·
  • Låst
Dagbok Jag borde egentligen plugga nu, men det går inte. Jag sitter bara och funderar på det stora beslutet jag måste ta snart. Jag har hela...
Svar
1
· Visningar
752
Senast: Unafraid
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Airtags, selar etc
  • Hjälp mig utvärdera rasförslag?
  • Hundrädda

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp