Dagens klädbytardag

Barbabelle

Trådstartare
Har ni fyndat något? Jag lämnade in 15 plagg, tror jag det var och fick 10 kuponger. Hittade 8 plagg som fick följa med hem. Blev nöjd men en barntröja var trasig under armen upptäckte jag hemma. Trist att folk lämnar in trasiga saker.
 
Inget som anordnas här idag. Hade andra planer ändå men nångång blir det väl av att medverka på en.
 
Har ni fyndat något? Jag lämnade in 15 plagg, tror jag det var och fick 10 kuponger. Hittade 8 plagg som fick följa med hem. Blev nöjd men en barntröja var trasig under armen upptäckte jag hemma. Trist att folk lämnar in trasiga saker.
Föll för oss, vi har inga kläder vi inte använder... ☹️
 

Liknande trådar

Relationer För nån några dagar sen hade sambon lagt in sommar däcken i bilen och jag fick uppgiften att åka till däckfirman för att få skifta...
9 10 11
Svar
201
· Visningar
10 132
Senast: Sel
·
Hundträning Hej, Vi hämtade hem vår lilla Australian Shepherd för fem veckor sedan. Hon är jätteduktig vid hundmöte, inkallning, lärde sig "sitt" på...
7 8 9
Svar
167
· Visningar
14 641
Senast: ildiko
·
Relationer Min sambo släppte bomben att han vill göra slut. Jag är helt förkrossad. Visst vi har bråkat ganska mycket på sistone och vi...
6 7 8
Svar
142
· Visningar
11 389
Senast: tott
·
Kropp & Själ Jag har tidigare aldrig haft några större problem med att prata inför folk. Jag har absolut varit nervös inför tal eller större...
2
Svar
25
· Visningar
1 450

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Lösa hundar
  • Uppdateringstråd 29
  • Akvarietråden IV

Hästrelaterat

  • Bildtråden
  • Hage
  • Ridskoleryttare

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp