Bukefalos 28 år!

Dagbok

En plats för blogg-liknande inlägg och kommentarer. Här kan du skriva en offentlig dagbok.
Trådar som inte verkar vara dagbokstrådar kommer flyttas till rätt forum. Användare har möjlighet att radera sina inlägg och sina trådar under detta forum. De har för närvarande även möjlighet att låsa tråden. Huvudmoderator: Gunnar

Filtrera med prefix:

  • Låst
Dagbok 2017 blev väl inte vad jag tänkt mig. Redan några dagar in på det nya året fick jag ont i ena benet. Inte bara vid ridning utan även i...
Svar
0
· Visningar
372
Senast: Cambiaso
·
  • Låst
Dagbok Såhär när 2016 snart övergår till 2017 är det dags för en liten sammanfattning av det gångna ridåret. 2016 blev väl inte helt som jag...
Svar
0
· Visningar
260
Senast: Cambiaso
·
  • Låst
Dagbok Efter att bloggen väcktes till liv så har den åter stannat av. Det hängde lite ihop med att min axel en dag gick ut i strejk. Det blev...
Svar
0
· Visningar
187
Senast: Cambiaso
·
  • Låst
Dagbok "De stannade. Quentins häst stannade dock inte när de andras gjorde det - den oförfärade Dauntless strövade iväg och hann komma bort...
Svar
0
· Visningar
245
Senast: Cambiaso
·
  • Låst
Dagbok Skrev ett inlägg i kväll och fick då en kommentar typ "Oj, lever du fortfarande...". Inser att jag på några år gått från mycket...
Svar
0
· Visningar
147
Senast: Cambiaso
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp