Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

IT & mobiler Försöker förtvivlat få ihop min videokamera med detta (påstås det) förträffliga program... :crazy: Men, hur gör man? Programmet...
Svar
2
· Visningar
671
Senast: SaraMara
·
IT & mobiler Hur får man länkarna att inte vara understrukna i Firefox?
Svar
2
· Visningar
652
Senast: mysboll
·
IT & mobiler När jag ska öppna en fil som ngn sänt till mig kommer det upp en ruta som säger att jag måste skapa en association i Mappalternativ i...
Svar
5
· Visningar
1 145
Senast: bengibollen
·
IT & mobiler Är det någon som vet nån bra sida där man kan skriva ut Cd fodral. Tänkte snygga till mina mindre köpta skivor :angel:
Svar
4
· Visningar
747
Senast: plasticdarling
·
IT & mobiler I vilket program? Skulle vilja göra en hemsida men vilka program kan man använda? Håller på med en ide till en sida, i publisher men sen...
Svar
3
· Visningar
747
Senast: bengibollen
·
M
IT & mobiler Jag har gjort en hemsida (eller ja, en startsida :D ). Till den har jag använt ramar. Den ser ut ungefär såhär...
Svar
16
· Visningar
1 012
Senast: Dasjenka
·
M
IT & mobiler Hur gör man för att dölja tidigare sökningar på t.ex Google? Om man skriver något som liknar något som man skrivit tidigare kommer det...
Svar
5
· Visningar
2 374
Senast: gern
·
S
IT & mobiler Jag kan inte logga ur internet! Den där lilla rutan med "Logga Ut" knappen dykter inte upp! Vet inte vad som hänt! Har inte gjort några...
Svar
6
· Visningar
943
Senast: bengibollen
·
IT & mobiler Våran dator vi har på jobbet är kontrollerad av ett lösenord och användarnamn. Nu har vi bytt lösen men kommer inte längre in i datorn...
Svar
1
· Visningar
1 015
Senast: Bubben
·
M
IT & mobiler Lite pinsam fråga men... Kan man släpa med sig ett modem (adsl) någon annan stans och plugga in i ett telefonjack och få det att...
Svar
6
· Visningar
756
Senast: MaLu
·
C
IT & mobiler först vill jag tacka för svaren ang tråden "hur gör man en hemsida" Men nu behöver jag tipps och råd. Jag har en hemsida redan som...
Svar
2
· Visningar
629
Senast: coscos
·
IT & mobiler Jag har två mejladresser, som båda fungerar utan problem. En av mina vänner har en mejladress som också fungerar som den ska. Emellertid...
Svar
1
· Visningar
601
Senast: Ragatan
·
R
IT & mobiler Hej! höll just på att fin justera min "affärsidé" på lektionen och det blev 3 sidor men hur fixar jag så att man kan länka till varge...
Svar
5
· Visningar
776
Senast: Benzen
·
IT & mobiler Jag får till så jag kan få en pop-up ruta att fungera och i rätt storlek o.s.v. men hur gör man med flera pop-ups? Det kommer vara...
Svar
6
· Visningar
1 177
Senast: Dasjenka
·
G
IT & mobiler Efter att ha laddat ner Panda Titanium 2005 har min dator blivit mycket långsam i uppstart (ca 7min, innan var det tre min. då jag hade...
Svar
3
· Visningar
880
Senast: bengall
·
E
IT & mobiler Varje gång jag startar datorn öppnar sig mappen "Program" utan att jag har ändrat på några inställningar. Hur får jag bort det...
Svar
6
· Visningar
1 002
Senast: Formosus
·
M
IT & mobiler Varfor blir mina tre sista bokstaver inte som vanligt utan [';_ fragetecken fungerar inte heller. Vad har jag klickat pa ¿ malu Nu...
Svar
4
· Visningar
810
Senast: Prosit
·
C
IT & mobiler japp enkel fråga fast endå inte,.. Jag vill göra en hemsida men vet absolut inte hur jag skall gå tillväga? Finns det ställen man kan...
Svar
9
· Visningar
952
Senast: Jangvik
·
M
IT & mobiler Jag har en Sony Cyber-shot DSC-P32 digitalkamera och datorn har varit så vänlig och slängt drivrutinerna, kan inte hitta skivan och vill...
Svar
2
· Visningar
788
Senast: Mulen
·
O
IT & mobiler Någon med erfarenhet av denna trojan. Poppar med jämna mellanrum upp rutor om att Norton har hittat viruset downloader.trojan på min...
Svar
14
· Visningar
1 364
Senast: SessCa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp