Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Allmänt
Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan
IT & mobiler
Mitt utrymme på datorn försvinner utan att jag installerat program/ annat som kan ta utrymme. Senast i morse, så frigjorde jag över 9 Gb...
IT & mobiler
För några dagar sedan började jag få meddelanden från "Errorsafe" om att jag borde skanna datorn för att leta upp fel. Detta meddelande...
IT & mobiler
Jag har problem med min bluetooth. Har precis köpt en ny dato(HP Pavilion dv5000) och skulle nu installera min bluetooth adapt, men när...
IT & mobiler
Jag har problem med en site vars forum jag ofta är (numera VAR) inne på. Sen jag bytte dator så fungerar det ytterst sällan att logga in...
IT & mobiler
jag har sett många som har gjort som en stjärna eller vad man ska säga i en bild.. alltså bara något som ser ut som om det lyser (alltså...
Hästnyheter Han var en julklapp från Nils-Erik Hansson, när Elin Dahlström från Målilla var tonåring. Nyligen skiljdes deras liv åt, när Smiggo fick...
Övr. Grenar Alltså, egentligen tror jag dressyren idag var sämre än sist 😅, hon var ännu mer vild, tyckte det var jättekonstigt med framridning i en...